• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
استاندار البرز:

پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی شهرستان اشتهارد استان البرز به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 22375
  • 19 بهمن 1402 - 7:03
پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی شهرستان اشتهارد استان البرز به بهره برداری رسید
در سفر یکروزه نماینده عالی دولت و هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۳ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در شهرستان اشتهارد به بهره برداری رسید.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان البرز؛ مجتبی عبداللهی استاندار البرز در حاشیه افتتاح ۳ طرح آموزشی و پرورشی و ورزشی در شهرستان اشتهارد که در راستای۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی و ورزشی در سراسر کشور منتهی به دهه فجر افتتاح می شد، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه های رجب و شعبان افزود: اشتهارد با مردمانی مومن و متدین همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شاخص است.

«عبداللهی »اضافه کرد: امروز همزمان با این ایام در شهرستان اشتهارد ۸۳ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای بیش از هزار و ۶۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار میگیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه جلسه شورای اداری نیز مصوباتی داشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش های در حال انجام بتوانیم مشکلات این شهرستان را مرتفع و بیش از پیش رضایت مردم را جلب کنیم.

«حمید مسعودی» سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در آیین افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان البرز و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید سید رضی موسوی در شهرستان اشتهارد گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، دو پروژه در شهر پلنگ آباد و یک پروژه در روستای جاروی اشتهارد با حضور نماینده عالی دولت افتتاح شد.

ایشان توضیح داد: یکی از این پروژه ها دبستان ۶ کلاسه حافظ شیرازی در روستای جارو بود که کلنگ آن در هفته دولت سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار البرز بر زمین زده و عملیات اجرایی آن به همت خیرین نیک اندیش برادران گیوه چی کلید خورد و با اعتبارات دولتی تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز همچنین از افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید وحدت در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای یک هزار مترمربع در پلنگ آباد خبر داد و بیان کرد: پروژه بعدی سالن ورزشی چند منظوره شهید سید رضی موسوی به مساحت ۴۰۰ مترمربع بود که تقریباً ۲۰ درصد کار این پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان و مابقی با استفاده از اعتبارات دولتی انجام و تکمیل شد.

مسعودی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین قبلی و نیز ابراز خرسندی از افتتاح های اخیر فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی که در اختیار دانش آموزان استان قرار می گیرند، اظهار داشت: پس از افتتاح ۱۰ پروژه مذکور منتهی به دهه فجر امسال، با ۱۳۴ کلاس درس و زیر بنای ۲۳ هزار متر مربعی برنامه ما تکمیل و بهره برداری از ۲۵ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی دیگر تا مهر ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم که در سالن ورزشی شهید سید رضی با حضور جمعی، خانواده های معظم شهدا و همچنین مسئولین استانی و شهرستانی، و دانش آموزان، بر پا شد از مهندسین حوزه اجرایی و نظارت و پیمانکاران پروژه ها توسط استاندار با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22375