• برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
شهردار کمالشهر:

۱۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در کمالشهر رونمایی شد

  • کد خبر : 22365
  • 18 بهمن 1402 - 15:04
۱۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در کمالشهر رونمایی شد
همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ۶ پروژه عمرانی خدماتی روز چهارشنبه درشهر ۱۲۰ هزار نفری کمالشهر کرج افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از ایرنا، البرز محمد اسدی “شهردار کمالشهر در این آیین گفت: امروز ۱۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال در کمالشهر رونمایی شد.

وی ادامه داد: این ماشین آلات شامل لودر ، بیل مکانیکی، ‌بابکت،‌سیم تریل ،‌ دستگاه هاپردار،‌ کامیون تک،‌ کامیون جفت، تریلر کشنده،‌ پرس زباله و سه دستگاه نیسان پاترا است.

این مسوول افزود: همچنین امروز بوستان زیتون کمالشهر به مساحت ۲ هزارو۴۰۰ متر مربع و با صرف ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد، تملک زمین به مساحت ۲۶ هزارو ۵۰۰ متر مربع برای اجرای طرح های عمرانی یکی از مواردی بود که پس از ۱۰ سال پیش معطلی به نتیجه رسید.

وی بیان کرد: بلوار کمربندی به طول ۷۰۰ و عرض ۴۵ متر و یک بوستان سه هکتاری کمالشهر دیگر پروژه های افتتاحی بودند.

همچنین عملیات احداث یک بوستان یک هکتاری در حاشیه جاده قزلحصار و احداث سقف سکوی زباله خرمدشت کمالشهر به مساحت یک هزارو ۴۰۰ متر مربع با تخصصیص ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
به اجرا درآمدن ساخت سالن ورزشی پیشاهنگی کمالشهر با زیربنای یک هزارو ۲۰۰ مترمربع با اختصاص ۷۵۰ میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه های عمرانی دهه مبارک فجر در کمالشهر است

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22365