• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج:

کمالشهر باید شهری تمام و کمال باشد

  • کد خبر : 22361
  • 18 بهمن 1402 - 8:22
کمالشهر باید شهری تمام و کمال باشد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جریان حضور در شهرکمالشهر بمنظور افتتاح پروژه های ایام الله دهه فجر گفت: کمالشهر باید تداعی گر نامش باشد و با توسعه زیرساخت های شهری به شهری ایده آل و تمام و کمال تبدیل شود.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، دکتر یحیی رمضانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی کمالشهر بمنظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه های کمالشهر، ضمن گرامیداشت این ایام با تأکید بر ضرورت توجه به نگاه مردمی در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید برای تحقق آسایش و رفاه شهری بیش از پیش تلاش کرد.

وی افزود: با اشاره به نام کمالشهر و ضرورت سنخیت هویت این شهر با نامگذاری آن بیان کرد: کمالشهر باید شهری کامل باشد و با تبدیل شدن به یک کانون فرهنگی تبدیل شود.

دکتر رمضانی گفت: وظیفه شهرداری فقط آسفالت کوچه ها و جداول نیست بلکه مجموعه مدیریت شهری باید برای رشد اقتصادی و فرهنگی شهر نیز از مسائل اجتماعی دانش آموزان تا سلامت عمومی شهروندان دغدغه مند باشد.

فرماندار کرج همچنین با بیان اینکه کمالشهر به زادگاه شهیدعزیز روح الله عجمیان نیز مزین است افزود: ضرورت ترویج یاد و خاطره شهدای معظم را در نقاط شهری یادآور شد.

ضرورت ساماندهی تابلوها و مبلمان شهری کمالشهر

دکتر رمضانی در ادامه خواستار توجه ویژه به امر زیباسازی شهری شد و گفت: ساماندهی تابلوهای ورودی گرمدره و زیباسازی المان ها و مبلمان شهری کمالشهر در دستور کار قرار بگیرد.

معاون استاندار در ادامه با تأکید بر ضرورت وحدت در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: تا زمانی که مدیر در خط جهاد و تلاش باشد از او حمایت می نمایم.

 زیرساخت های حمل و نقل عمومی کمالشهر فراهم شود

دکتر رمضانی همچنین شهردار را مشاور در همه زمینه ها دانست و گفت: موضوعاتی همانند افتتاح اتوبوس بی.آر.تی، ایستگاه مترو، ساخت مصلی نماز جمعه و پارکینگ شهری از امور مهم کمالشهر است که باید برای ایجاد آنها در شهر برنامه ریزی کرد.

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به فعالیت گرید ۴ شهرک صنعتی بهارستان گفت: پساب این شهرک دارای استاندار لازم است واکنون برای برای تأمین نیروی کار در کارگاه ها و کارخانه ها فراخوان عمومی صادر شود.

افزایش بودجه کمالشهر نویدی برای توسعه خدمات شهری شهروندان

دکتر رمضانی همچنین با تقدیر از اقدام شهرداری کمالشهر در خرید ماشین آلات خدمات شهری از افزایش بودجه سال آینده این شهر خبر داد و گفت: بودجه سال جاری با متمم ۶۵۰ میلیارد بسته شده است و سال آینده نیز این رقم به ۹۰۰ میلیارد خواهد رسید که نوید بخش اقدامات ارزنده خدماتی برای مردم این شهر خواهد بود.

ضرورت توسعه فضای سبز شهری کمالشهر

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به جمعیت ۱۸۰ هزار نفری کمالشهر در مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ هکتاری شهری و ضرورت توسعه فضای سبز شهری افزود: ۱۴۰۰ هکتار از این اراضی در حریم واقع است و این نیاز وجود دارد که این میزان ۳ هزار هکتار آن به فضای سبز اختصاص یابد.

تشدید نظارت بر روند عرضه کمی و کیفی نان در کمالشهر

فرماندار کرج همچنین بمنظور نظارت بر عرضه کمی و کیفی نان در کمالشهر طی تماس تلفنی با رییس سازمان تعزیرات، خواستار بازدید کمیته های نظارت از نانوایی های کمالشهر شد.

 بسترهای برگزاری انتخابات پرشور در شهرهای کرج فراهم است

معاون استاندار در پایان به موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخاباتی با شکوه اشاره کرد و گفت: زمینه حضور تمامی اقشار در انتخابات ۱۱ اسفندماه در تمامی شهرها فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22361