• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
فرماندار شهرستان چهارباغ:

جلسه بررسی طــرح جامـع شــهری چهارباغ

  • کد خبر : 22325
  • 18 بهمن 1402 - 6:40
جلسه بررسی طــرح جامـع شــهری چهارباغ
جلسه ای به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مهندس موسوی شهردار چهارباغ ،مهندس بهادری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ،عوامل اداره راه و شهرسازی ، مشاورین طرح جامع ، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان و کارشناسان محیط زیست استان، رئیس آبفا شهرستان و کارشناسان آبفا استان با محوریت بررسی طرح جامع شهر چهارباغ در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان چهارباغ، نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ به بازنگری و بروزرسانی به موقع طرح های توسعه شهری، اجرای دقیق ضوابط و مقررات طرح ها، ارائه خدمات مناسب و کسب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

وی همچنین افزود : باید این طرح به گونه ای باشد که تمام نیاز های شهری مانند کاربری های آموزشی،فرهنگی،فضای سبز و … پیشبینی شود .

لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر تعیین و تکلیف الحاقات شهری ،تصفیه خانه مهدی آباد، معابر و کاربری ها و….مسائل اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و محیط زیست و سایر موارد نیز بررسی ، و همچنین پتانسیل ها و استعدادهای شهر چهارباغ و مسائل مردم و شهروندان در زمینه های مختلف و در راستای توسعه شهری برنامه ریزی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22325