• برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
11
مدیرروابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان البرز:

حماسه ی ۹ دی نماد عزت و بصیرت

  • کد خبر : 2222
  • 08 دی 1400 - 19:22
حماسه ی ۹ دی نماد عزت و بصیرت
نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دیماه سال ۱۳۸۸ را میتوان نقطه ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به شمار آورد. این روز بزرگ درواقع نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستادند.

در ماهیت شناسی این روز تاریخی می توان گفت: نهم دی، روز غلبه ی جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت غیور ایران اسلامی و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانتها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است. حماسه ی ۹ دی روز نه گفتن ملت بزرگ ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمانهای والای امام راحل و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز (حفظ الله) است.

ملت نستوه ایران اسلامی در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک آن را به خاک مالیدند. درحماسه ی به یادماندنی نهم دی خداوند متعال ید بیضایی قدرت خود را به یاری جبهه ی حق رساند و حق را بر سر باطل کوبید. درحقیقت روز تاریخ ساز ۹ دی ۸۸ نقطه ی عطفی در فرسایش فراماسیون کاذبی بود که اپوزیسیون داخل و خارج از کشور پس از انتخابات شکل داده و در این فراماسیون القایی، ضمن جابجایی افکار عمومی و دامن زدن به تردیدها، میبایست باورها و ارزشهای پذیرفته شده ی ملت مسلمان ایران فرو می پاشید اما قدرت لایزال الهی از آنجا که همیشه با حق و حقیقت است،

این توطئه ی شوم و کثیف را عیان و مضمحل ساخت و فتنه گران را به خاک مذلت نشاند. بنابراین به جرات میتوان گفت: بعد از قیام نهم دی سران فتنه در بن بستی دوگانه قرار گرفتند، زیرا از آن روز به بعد نه می توانند مدعی امام باشند و نه مدعی مردم. هردو مسیر را خراب کرده اند. پیمودن این دو راه بدون حرکت در مسیر ولایت امکان پذیر نخواهد بود.

محمدعلی غلامی مدیر روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان البرز

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2222

برچسب ها