• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر:

افتتاح ۶ پروژه فرهنگی و ورزشی در راستای ارتقاء سرانه‌ها وخدمت به مردم

  • کد خبر : 22148
  • 15 بهمن 1402 - 18:55
افتتاح ۶ پروژه فرهنگی و ورزشی در راستای ارتقاء سرانه‌ها وخدمت به مردم
شهرداری محمدشهر طی آیینی با حضور شهردار، فرماندار ویژه کرج و معاون استاندار،معاون فرماندار کرج، امام جمعه شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، شهروندان و اصحاب رسانه ۶پروژه فرهنگی و ورزشی در این شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از شهروند، مهرداد حسن زاده شهردارمحمدشهر، طی سخنانی در آیین افتتاح یکی از مجموعه های ورزشی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و فداکاری و ایثار امام و شهدا در تبلور انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز توفیقی شد تا با حضور مردم و مسوولان شاهد افتتاح ۵ زمین چمن مصنوعی و بخش اداری مجتمع فرهنگی آدینه باشیم.
شهردار محمدشهر بیان کرد: در خصوص زمین چمن مصنوعی و بهره برداری از آن باید به این مهم اشاره کرد که در سطح محمدشهر 5 پارک محله ای وجود دارد که برخی از این محلات جزو محلات هدف بازآفرینی و بافت فرسوده شهری بوده و جزو محلات قرارگاه اجتماعی محسوب می شوند.
وی همچنین تصریح کرد: پارک عمومی نیز در محله تپه قشلاق قرار داشت که امروز در این زمینه در پارک شورا و دیگر محلات هدف این پروژه ها افتتاح و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به این مهم که مجموعه ورزشی فردوسی که شامل زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و پارکینگ است تصریح کرد: این پروژه دارای ۱۸۰۰ متر مربع مساحت و با اعتبار ۳میلیارد و ۵۵۰میلیون تومان افتتاح شد.
این مسوول گفت: زمین چمن مصنوعی پارک لاله (چمران) نیز با مساحت ۳۹۲ متر مربع دارای ۴۸۵ میلیون تومان اعتبار است که این پروژه نیز در اختیار شهروندان قرار گرفت.
شهردار محمد شهر ادامه داد: زمین چمن مصنوعی پارک جهان کودک نیز در این روز با مساحت ۸۷۶ متر مربع و ۹۴۷ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
مهرداد حسن زاده افزود: زمین چمن مصنوعی پارک شورا با مساحت ۳۵۸متر مربع و اعتبار ۲۹۸ میلیون تومان نیز در کنار دیگر پروژه های ورزشی در این دهه مورد افتتاح قرار گرفت.
وی زمین چمن مصنوعی پارک امید را اخرین پروژه ورزشی مورد افتتاح در این روز برشمرده و گفت: این پروژه نیز دارای اعتبار ۲۹۸ میلیون تومانی و در مساحت ۳۰۰ متر ساخته و افتتاح شد.
حسن زاده اظهار کرد: طبقه اول اداری مجتمع فرهنگ آدینه دنیز با مساحت ۴۵۲ متر مربع و اعتبار ۲میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان جهت بهره برداری افتتاح شد.
وی تاکید کرد: جمع کل اعتبار این پروژه ها ۸۵ میلیارد تومان است.
این مسوول با اظهار این مطلب که تمام تلاش ما در جهت ارتقای سرانه ها و خدمت به مردم است بیان کرد: همواره در تلاش هستیم با انجام پروژه ها و برنامه ریزی های لازم باری از دوش مردم و شهر برداشته و بتوانیم خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه دهیم.
مهرداد حسن زاده در آخر تصریح کرد: محمدشهر شهر مهربانی ها است و دارای مردمی ولایی و فهیم است و باید برای این همه مهربانی و همدلی از جان و با تمام تلاش و توان کار و خدمت کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22148

برچسب ها