• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
فرماندار ساوجبلاغ:

نشست خبری فرماندار ساوجبلاغ در راستای تببین برنامه های گرامیداشت دهه فجر و افتتاح پروژه ها

  • کد خبر : 22112
  • 15 بهمن 1402 - 17:12
نشست خبری فرماندار ساوجبلاغ در راستای تببین برنامه های گرامیداشت دهه فجر و افتتاح پروژه ها
یکشنبه۱۵ بهمن ماه، نشست خبری فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در راستای تببین برنامه های گرامیداشت دهه فجر و افتتاح پروژه ها، برگزار شد. 🔹دکتر البرزی در این نشست از برگزاری ۸۲۳ برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اجتماعی و بصیرت افزایی بمناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز، فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در تشریح اهم برنامه های دهه مبارک فجر گفت: برگزاری جشن ها و مسابقات قرآنی، محفل انس با قرآن و غبارروبی مزار شهدا و سایر برنامه های دهه فجر به تعداد ۵۵ برنامه فرهنگی، اجتماعی توسط ادارات فرهنگی، برگزار ۸۰ برنامه فرهنگی و بصیرتی در محلات کم برخوردار توسط ناحیه مقاومت، اکران ۳۰ فیلم با موضوع انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج، برگزاری جشن های انقلاب، نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی به تعداد ۳۸۰ مورد توسط ناحیه مقاومت بسیج، استقرار ۶ موکب فرهنگی و ایستگاه صلواتی توسط ناحیه مقاومت بسیج، برگزاری جشن ها و اجرای مسابقات ورزشی به تعداد ۶۲ برنامه توسط اداره ورزش و جوانان، برگزاری جشن های انقلاب در مساجد و مدارس روستاها به تعداد ۲۱۰ برنامه در ۶۰ روستا و ۴ شهر توسط دهیاران، شهرداران و اداره آموزش و پرورش از مهمترین برنامه های میش بینی شده بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان ساوجبلاغ است.

وی در بخش دیگری از گزارش خود به پروژه های قابل افتتاح در این ایام اشاره کرد و افزود: در حوزه شهرستان ساوجبلاغ ۳۳۳ پروژه در بخش های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و زیرساختی بااعتباری بالغ بر ۳۵۷۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که ۴ پروژه آن کلنگ زنی می باشد و برای ۴۵۶ نفر ایجاداشتغال می کند.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در پایان تصریح کرد: تمامی تلاش خود را بکار می بندیم تا فاصله بین کلنگ زنی ها و افتتاحیه پروژه ها را کمتر نمائیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22112