• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
فرمانده انتظامي استان البرز:

زن 35 ساله به جرم قتل دختربچه 7 ساله دستگیر شد

  • کد خبر : 21936
  • 13 بهمن 1402 - 8:01
زن 35 ساله به جرم قتل دختربچه 7 ساله دستگیر شد
فرمانده انتظامي استان از دستگيري يک زن 35 ساله به جرم قتل دختربچه 7 ساله همسايه‌اش خبر داد و گفت: متهم انگيزه خود از اين اقدام را اختلاف و کينه ورزي، اعلام کرده است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از خبرگزاري پليس، سردار “حميد هداوند” با اعلام اين خبر گفت: به دنبال ارجاع پرونده مفقودي يک دختر بچه 7 ساله در منطقه شهرک ياس کرج، تيمي زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي استان بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: کارآگاهان در همان ساعت اوليه با انجام اقدامات ميداني در حوالي منزل دختر بچه، متوجه شدند که يکي از همسايه‌هايشان با برنامه قبلي از سوار شدن دخترک به سرويس مدرسه ممانعت کرده و او را با خودروي خود به مکان نامعلومي منتقل کرده است.

فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام هماهنگي‌هاي قضائي متهم پرونده در کمتر از 24 ساعت دستگير و براي انجام تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي استان منتقل مي‌شود.

ارشدترين مقام انتظامي استان البرز تصريح کرد: متهم پرونده که يک زن 35 ساله است، در تحقيقات تکميلي کارآگاهان عنوان کرد که به دليل اختلاف و کينه اي که در قلب داشته، اين کودک را ربوده و با انتقال به بيابان‌هاي اطراف ساوجبلاغ او را به قتل رسانده است.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در ادامه با همکاري متهم جسد مقتول در اطراف ساوجبلاغ کشف و همچنان تحقيقات بر روي اين پرونده ادامه دارد‌.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان ضمن ابراز همدردي با خانواده مقتول، خاطرنشان کرد: امروز پليس به ميزاني از توانمندي رسيده که سخت‌ترين پرونده‌هاي جنايي را در کوتاه‌ترين زمان ممکن کشف مي‌کند و هيچ جنايتکاري از چنگال عدالت اين مرز و بوم در امان نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21936