• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
با حضور استاندار البرز:

افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در شهرستان چهارباغ

  • کد خبر : 21931
  • 13 بهمن 1402 - 7:50
افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در شهرستان چهارباغ
جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ با حضور استاندار البرز و فرماندار وشهردار و سایر مسئولین شهرستان چهارباغ برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز، در این جلسه حجت الاسلام دربانی امام جمعه شهرستان ایام الله دهه فجر را گرامی داشت و گفت: به لطف انقلاب اسلامی امروز در امنیت کامل زندگی و برای سرنوشت خود تصمیم می گیریم انتخابات پیشرو یعنی مهر تایید به نظام جمهوری اسلامی و همچنین آزادی و حق انتخاب ملت برای سرنوشت خود.

در ادامه دكتر حدادي گفت: مشكلات و معضلات سايت حلقه دره با وجود مصوبه قبلي در شوراي اداري در خصوص اجرايي شدن آن هنوز توسط شهرداري كرج به مرحله اجرا درنيامده است . نيروهاي شركتي با مصوبه مجلس به استخدام در محل كار خود درميايند .
مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ نیز ضمن تبریک آغاز دهه فجر و سالگرد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به لطف خداوند در دهه فجر امسال ۲۶۴پروژه که بخش دولتی۲۱۲وبخش خصوصی ۵۲ پروژه با اشتغالزایی ۸۱۶ نفر می باشد افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

عباس میرزاوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ بیان داشت که دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ حضور یافتند و با حضور وی و مسئولین شهرستان مراسم افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر شهرستان کلید خورد.
شایان ذکر است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ نیز با افتتاح دو موسسه فرهنگی و هنری و یک جشنواره استانی شعر فجر در این برنامه ها مشارکت خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21931