• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:

زمین چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج جهت آماده سازی و بهبود کیفیت، یک هفته تعطیل خواهد شد

  • کد خبر : 2189
  • 08 دی 1400 - 10:34
زمین چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج جهت آماده سازی و بهبود کیفیت، یک هفته تعطیل خواهد شد
مجتبی جانعلی در بازدیدی که از استادیوم فوتبال ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج داشت، اعلام کرد زمین چمن این مجموعه ورزشی یک هفته تعطیل خواهد شد.

مجتبی جانعلی به صورت میدانی و سرزده از مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بازدید به عمل آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن بررسی فعالیت هیئت ها و تیم های مختلف ورزشی در مجموعه انقلاب اسلامی کرج، مشکلات و کمبودهای این مجموعه را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
وی در حاشیه بازدید از زمین چمن این مجموعه اظهار کرد: حفظ امکانات موجود ورزشی در سطح استان و تکمیل پروژه های نیمه کاره از اولویت سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز است.
مجتبی جانعلی افزود: ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج بزرگترین و مهمترین مجموعه ورزشی البرز است که به نوعی تبدیل به یک ظرفیت بزرگ برای ورزش استان شده و از این رو برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
وی با اشاره به ظرفیت این مجموعه ورزشی برای رشد و توسعه بیشتر، تأکید کرد: با توجه به برگزاری دیدارهای لیگ برتر و لیگ های دیگر در استادیوم فوتبال این مجموعه، باید دقت و تلاش مضاعفی در جهت حفظ و نگهداری زمین چمن صورت گیرد.
مجتبی جانعلی با بیان این که ” برای جلوگیری از آسیب زمین چمن ورزشگاه انقلاب جلسات و پیگیری های متعددی انجام دادیم ” عنوان کرد: پس از برگزاری آخرین دیدار لیگ در هفته جاری، زمین چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج جهت آماده سازی، بهبود کیفیت و جلوگیری از آسیب به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.
وی همچنین به وضعیت پروژه سالن 6 هزار نفری اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه 90 درصد این پروژه تکمیل شده و در تلاشیم تا با تخصیص و جذب اعتبارات لازم، هر چه سریعتر سالن را به بهره برداری برسانیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2189