• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
استاندار البرز در دیدار با جامعه کار و تولید و تعاون:

همه باید روایت گر دستاوردهای دولت و نظام باشیم

  • کد خبر : 21888
  • 11 بهمن 1402 - 8:02
همه باید روایت گر دستاوردهای دولت و نظام باشیم
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برگزاری انتخابات پرشور، آبروی ماست چراکه اکنون چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم است و درصدد رخنه به باورهای مردم از مسیر ضعف ها است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در نشست صمیمی با جمعی از جامعه کار، تولید و تعاون استان که روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: تمامی موارد و دغدغه‌هایی که بیان شد مورد پیگیری قرار می دهیم و تلاش می کنیم خواسته های دلسوزانه این قشر را تا نیل به رضایتمندی رسیدگی کنیم.
وی با تشریح اقدامات و دستاوردهایی که به تبع سیاست های دولت و تکاليف محوله نظام، ادامه داد: متاسفانه اطلاع رسانی و امیدآفرینی با توجه به اقدامات و تلاش های صورت گرفته، درخور نبوده است.
عبداللهی گفت: اگر مردم از دستاوردها، بخوبی آگاه شوند با اعتماد بیشتری همراه تر و امیدوارتر می شوند.
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته تا پایان دولت سیزدهم بیش از هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه می شود و تاکنون ۷۰۰ تخت محقق شده است.
وی افزود: استان البرز برای رسیدن به مدارس یک شیفت ۳۰ نفره به هزار و ۵۰۰ مدرسه نیاز دارد که البته برای خروج از بحران در این بخش با تعامل خیرین برای خود ایجاد ۲۰۰ مدرسه را تعهد کرده ایم و در تلاش هستیم تا پایان دولت این رقم را به ۳۰۰ مدرسه برسانیم.
استاندار البرز گفت: در حوزه های آب و فاضلاب، توزیع برق، گاز، راهسازی، توسعه قطار شهری و… نیز توفیقات قابل توجهی حاصل شد.
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در سایه همدلی و انسجام و با راه اندازی قرارگاه های تخصصی همچون قرارگاه اجتماعی، موفق به کاهش ۲۴ درصدی مجموعه جرائم در استان شدیم.
عبداللهی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، البرز، ایران کوچک لقب گرفته از این رو باید فرصت این همگرایی و اتحاد بین اقوام مختلف را در مسیر توسعه و آبادانی استان مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی خطاب به فعالان عرصه های کار، تعاون و تولید استان، افزود: شما افرادی شریف و معتمد هستید و می توانید در ابعاد مختلف به تبیین گری و امیدبخشی در جامعه بپردازید.
استاندار البرز گفت: می توانید در ایام دهه مبارک فجر با مشارکت فعال در برگزاری جشن ها، تاثیر بسزایی در ایجاد بسترهای نشاط و شادمانی داشته باشید.
وی افزود: در ایام دهه مبارک فجر ۲ هزار و ۷۶۵ پروژه در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که این رقم نشان از پویایی دولت و بخش خصوصی در ابعاد مختلف توسعه استان دارد.
عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا، گفت: برخی گلایه ها و مشکلات اقتصادی وجود دارد که منشا آنها مشخص است و دشمنان نظام با افزایش این تنگناها درصدد خدشه دار کردن باورهای ملت هستند که می توان این توطئه ها را با مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کرد.
استاندار البرز افزود: همه ما به نوعی وابسته با خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و در ادوار مختلف برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده ایم.
وی گفت: مردم، صاحبان این نظام و انقلاب هستند و بنا به توصیه مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات حق و تکلیف است و باید با تمام توان از دارایی های خود دفاع کنیم.
عبداللهی افزود: همه باید روایت گر باشیم چراکه دستاوردهای دولت و نظام در فتنه انگیزی و تبلیغات گسترده رسانه های متمول معاندان، مغفول مانده است.
وی گفت: برگزاری انتخابات پرشور، آبروی ماست چراکه اکنون چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم است و درصدد رخنه به باورهای مردم از مسیر ضعف ها است.
استاندار البرز در پایان نشست نیز پاسخگوی درخواست های برخی از حاضرین بود و برای حل مشکلات آنها دستور و راهنمایی لازم را ارائه داد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21888