• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 21758
  • 09 بهمن 1402 - 6:33
هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در البرز برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با عنوان "محفل شعر بانوان " با حضور شاعران نامی کشوری و استانی در البرز خبر داد .

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، سعید جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن اعلام این خبر افزود : در راستای برگزاری سلسله شب های شعر فجر ، هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر ، با حضور شاعران نامی کشوری و استان البرز ؛ با عنوان”محفل شعر بانوان ” در روز سه شنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در تالار شهیدان نژاد فلاح سالن ملاصدرا برگزار خواهد شد.

جابری انصاری ادامه داد : استان البرز با داشتن ادیبان و شاعران برجسته ، آمادگی برگزاری مرحله نهایی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را داشته که به همین منظور درخواست خود را به دبیرخانه این جشنواره اعلام کردیم و مقرر گردیده این جشنواره در البرز برگزار گردد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار دشت : این برنامه فرهنگی با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، خانه کتاب و ادبیات ایران و سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می گردد .
جابری انصاری در پایان افزود : از کلیه هنرمندان ، فرهیختگان و ادیبان دعوت بعمل می آید تا در این مراسم فرهنگی شرکت نمایند .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21758