• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز:

مسابقات کشوری ورزش‌های رزمی به میزبانی استان البرز به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 21708
  • 08 بهمن 1402 - 7:53
مسابقات کشوری ورزش‌های رزمی به میزبانی استان البرز به کار خود پایان داد
انجمن ورزش‌های رزمی فدراسیون کارگری قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز با حضور بیش از ۱۸ استان ۲۱۰ شرکت کننده در بخش آقایان و ۱۶ تیم و ۱۰۵ ورزشکار در بخش بانوان به کار خود پایان داد.

به گزارش کوه سرفراز، خلیل عبداللهی رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات ورزش‌های رزمی فدراسیون کارگری قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان، استان البرز در سکوی قهرمانی و در بخش بانوان نیز در سکوی دوم ایستاد. این دور از مسابقات که از چهارم بهمن ماه تا ششم بهمن در سالن شهید کیانپور کرج برگزار شد به ترتیب استان‌های البرز، آذربایجان غربی و استان مرکزی در بخش آقایان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: در بخش ورزش‌های قهرمانی رزمی بانوان نیز اولین دوره مسابقات به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام به میزبانی هیئت ورزش‌های کارگری و انجمن رزمی استان البرز برگزار شد، ۱۶ تیم شرکت کننده از ۱۶ استان کشور شامل ۱۰۵ ورزشکار مربی و سرپرست حضور داشتند.

دکتر خلیل عبداللهی در ادامه گفت: تیم‌های استان‌های تهران و البرز قهرمان این دوره از مسابقات رزمی قهرمانی کشور بانوان را به خود اختصاص دادند. در این دوره از مسابقات در بخش بانوان پس از پایان رقابت‌های انفرادی در مواد مختلف تیم استان تهران به مقام قهرمانی رسید، استان البرز نیز رتبه دوم و سپس اصفهان رتبه سوم را کسب کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21708