• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
به مناسبت روز پدر در فردیس برگزار شد:

از هزار نفر پاکبان و سبزبانان فردیس تجلیل شد

  • کد خبر : 21594
  • 05 بهمن 1402 - 10:27
از هزار نفر پاکبان و سبزبانان فردیس تجلیل شد
به مناسبت میلاد با سعادت امیرمومنان مولا علی (ع) و گرامیداشت روز پدر طی مراسمی که به همت معاونت خدمات شهر شهرداری فردیس برگزار شد، هزار نفر از پاکبانان و سبزبانان شهرداری این شهر تجلیل شدند.

به گزارش کوه سرفراز، به نقل از پایگاه خبری شهرداری فردیس، اصغر نصیری معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در این آیین اظهار کرد: پاکبانان و سبزبانان برای خدمت رسانی، رفاه و آسایش شهروندان تلاش می‌کنند بندگان ویژه خداوند و خدمتگزاران صادق شهروندان هستند.

دبیر شورای اسلامی شهر فردیس تاکید کرد: لزوم ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارگران خدمات شهری فردیس

ملیحه اکبری در مراسم تجلیل از پاکبانان و سبزبانان شهر فردیس که ظهر چهارشنبه به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر برگزار شد، ضمن تبریک به مردان غیرتمند و زحمتکش شهرداری فردیس در حوزه خدمات شهر، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس با نگاه قدرشناسانه نسبت به برگزاری این مراسم اقدام کرده که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه افزود: با همراهی همکارانم در شورای اسلامی شهر خوشبختانه در دور دوم شورا پرداخت حقوق کارگران و کارمندان مرتب شده است.

شهردار فردیس: پیگیر مطالبات سبزبانان و پاکبانان فردیس هستیم

محمدرضا احمدی نژاد در مراسم تجلیل از هزار نفر از پاکبانان و سبزبانان شهر فردیس که به مناسبت میلاد امیر مومنان (ع) و روز پدر که ظهر چهارشنبه برگزار شد، ضمن تبریک ایام و روز پدر، از زحمات و تلاش های شبانه‌روزی این زحمتکشان برای پاکداشت و زیبایی شهر تلاش می کنند، تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه آبروی شهر ما در گروی خدمات پاکبانان و سبزبانان است، افزود: پاکبانان و سبزبانان و کارکنان خدمات شهری، از شریف‌ترین کارکنان شهرداری هستند و با فعالیت‌های این عزیزان شهر ما به شهری برای زندگی تبدیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21594

برچسب ها