• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز:

رمز موفقیت در حوزه درمان ، آگاهی بخشی و ارتقای سواد سلامت جامعه است

  • کد خبر : 21567
  • 04 بهمن 1402 - 16:57
رمز موفقیت در حوزه درمان ، آگاهی بخشی و ارتقای سواد سلامت جامعه است
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در دیدار اعضای هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز، که ظهر امروز چهارم بهمن ماه در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد ، هر گونه توفیق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را ، حاصل تلاش ها و حمایت های شرکای اجتماعی و زحمات و تلاش های کارکنان مجموعه و صبر و بردباری و همراهی بیمه شدگان و مستمری بگیران استان عنوان نمودند .

به گزارش کوه سرفراز، دکتر داریوش طاهرخانی بیان داشت : درست است که در ارزیابی های نظارتی سازمان تامین اجتماعی رتبه اول را کسب نمودیم ولی بلحاظ ارائه خدمات مطلوب و ایده آل فاصله زیادی داریم و امیدواریم با کمک و همراهی همکاران ، تمامی شرکای تامین اجتماعی و بیمه شدگان و مستمری بگیران بتوانیم خدمات درمانی مناسب و شایسته به مردم عزیز ارائه نمائیم .

وی افزود : همانگونه که مقام معظم رهبری  می فرماید : «کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری اش ، ناراحتی دیگری نداشته باشد» ، سازمان تامین اجتماعی با نگاه حمایتی خویش همواره در تلاش است با ایجاد شرایط مناسب و ارائه خدمات مناسب ، بیمه شدگان نیاز های درمانی خود را در آرامش و بدون دغدغه دریافت نمایند و در این راه برنامه های مختلفی از جمله طرح های حمایتی بیمه شدگان و مستمری بگیران در مناطق فاقد مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی ، اجرای نظام ارجاع بیمار ، توسعه مراکز درمانی ، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و… اجرا شده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز همچنین گفت : احداث بیمارستان هشتگرد یکی از نیازهای منطقه بوده است که توسط شرکای اجتماعی و مسئولین منطقه و استان از گذشته پیگیری شده ولی منتج به نتیجه نشده بود که با همکاری ، هماهنگی و پیگیری مناسب تمامی مسئولین منطقه و استان و شرکای اجتماعی به نتیجه رسیده است و امیدواریم  در کوتاهترین زمان با ساخت و راه اندازی این بیمارستان شاهد ارائه خدمات آن باشیم .
وی بیان داشت : علاوه بر بیمارستان هشتگرد طرح های توسعه ای مراکز درمانی ، احداث پلی کلینیک تخصصی نظرآباد و پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی ا ز مهمترین برنامه های استان است که با پیگیری های ویژه استاندار البرز و همراهی سایر عزیزان در حال انجام می باشد .
دکتر داریوش طاهرخانی در پایان خاطر نشان کرد : رمز موفقیت در حوزه درمان ، آگاهی بخشی و ارتقای سواد سلامت جامعه است و یقینا موفقیت حاصل شده و کسب رتبه اول مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در بین استان های سراسر کشور نیز حاصل اقدامات ارزشمند شما و همکاران عزیز در تمامی حوزه بوده است .
در ادامه این دیدار قلی شادبخش رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز با اشاره به تعامل بسیار خوب و مطلوب کانون های بازنشستگی استان با مدیریت درمان و مراکز درمانی استان بیان داشت : تعامل مناسب مجموعه درمان با کانون های بازنشستگی استان همواره مطلوب و بسیار خوب بوده است و ما قدردان زحمات ، تلاش ها و خدمات خوب مجمعه درمانی استان البرز هستیم .
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز افزود: همه ما یک مجموعه هستیم و برنامه های بسیار خوبی نیز با همکاری مدیریت درمان در جهت ارتقای سطح سواد سلامت و راهنمایی مستمری بگیران به منظور دریافت خدمات و استفاده از طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج انجامد شده است که امیدواریم با همکاری هم این روند را ادامه دهیم .
وی در آخر ضمن تبریک کسب موفقیت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در سطح سازمان تامین اجتماعی اعضای منتخب هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز را معرفی نمودند .

 

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21567