• برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
سرپرست معاونت صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز:

آغاز نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی در البرز

  • کد خبر : 21563
  • 04 بهمن 1402 - 15:43
آغاز نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی در البرز
سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از 4 تا 10 بهمن ماه در محل مجموعه تجاری فرهنگی ماندگار عظیمیه خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز نبی‌اله جعفری‌زاده روز چهارشنبه 4 بهمن 1402 اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 25 هنرمند در رشته‌های منبت، معرق، خاتم‌کاری، خراطی چوب، چرم دست‌دوز، حکاکی چرم، سوخت‌نگاری چرم، احجام فلزی، قلمزنی، سفال و سرامیک، میناکاری، گلیم‌بافی، رودوزی‌های سنتی، زیورآلات و … برگزار می‌شود.
به گفته سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز این نمایشگاه به مناسبت ایام ولادت امیرالمومنین و روز مرد برگزار می‌شود و علاوه بر حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی به ایجاد جو نشاط فرهنگی در استان نیز کمک می کند.
نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی هر روز از ساعت 9 صبح تا 8 شب در مجموعه فرهنگی تجاری ماندگار واقع در ضلع شمالی میدان مهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به صنایع‌دستی و هنرهای سنتی می‌توانند به بازدید از آن بپردازند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21563