• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8
گلسار:

برگزاری اولین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار

  • کد خبر : 2140
  • 06 دی 1400 - 12:39
برگزاری اولین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار
اولین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار به ریاست مهندس خرمجاه مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید

در ابتدای جلسه مهندس خرمجاه ضمن بیان ساختار و چهار چوب این کمیته در سخنانی بیان داشت : کار فرهنگی زمان بر است و بر این اساس در راستای اجرای برنامه ها بر آن شدیم تا به صورت بلوک بندی برنامه ها را در سطح شهر اجرا نماییم .
وی افزود : عدم اجرای کارهای تیمی در شهر گلسار یک نقطه ضعف می باشد که باید در این راستا تجدید نظر گردد چون اجرای کار فرهنگی به صورت تنهایی دشوار است و باید با مشورت و به صورت گروهی در قالب کارگروه ها کارها انجام گردد تا بازخورد خوبی داشته باشد .
مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اظهارداشت : امیدواریم با تکمیل و افتتاح پارک ۶/۵ هکتاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی خوبی در سطح شهر اجرا گردد .
مهندس خرمجاه تصریح کرد : اجرای برنامه های فرهنگی باید با محوریت مساجد برگزار گردد که شروع این برنامه ها با مراسم گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی در دی ماه برنامه ریزی و اجرا می گردد .
وی افزود : شهر گلسار دارای ظرفیت و پتانسیل های فراوانی در اجرای برنامه های فرهنگی است که باید در این کمیته به صورت هدفمند برنامه ها را پیش ببریم و از آسیب های اجتماعی جلوگیری نماییم .
در ادامه حاضرین به ارایه پیشنهادات در خصوص پیشبرد برنامه های کمیته فرهنگی و اجتماعی شهر گلسار و همچنین برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت مراسمات ملی و مذهبی دی ماه به تبادل نظر پرداختند و مصوباتی اتخاذ گردید .
در پایان جلسه توسط مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار حکم اعضای کمیته اهدا گردید .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2140