• برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد:

نقش تریبون نماز عبادی سیاسی جمعه در حل مسائل زیست محیطی

  • کد خبر : 21289
  • 30 دی 1402 - 15:46
نقش تریبون نماز عبادی سیاسی جمعه در حل مسائل زیست محیطی
محمدمحمودی رئیس اداره محیط زیست نظرآباد گفت :با توجه به قرار گرفتن در هفته هوای پاک تریبون نماز جمعه این هفته نظرآباد به اداره حفاظت محیط زیست سپرده شد. محمودی در ادامه ضمن تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه نظرآباد به خاطر دادن چنین فرصتی به این اداره گفت:تریبون نماز جمعه بهترین گزینه اشاعه فرهنگ زیست محیطی در جامعه میتواند باشد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، رئیس اداره حفاظت محیط زیست نظرآباد در ادامه گفت در این سخنرانی و فرصت پیش آمده به تشریح مسائل زیست محیطی شهرستان پرداختیم.

لازم به توضیح است محمودی و همکارانش در ادامه با قرار گرفتن در پشت میز خدمت در حاشیه این مراسم با مردم دیدار چهره به چهره داشته و دستوراتی نیز در حل مسائل عموم صادر کرد. و در انتها با اهدای کیسه های چندبار مصرف پارچه ای و یک کتابچه با عنوان حقوق محیط زیست یادگاری زیست محیطی را روانه خانه نماز گزاران همیشه مومن نظرآباد کرد.
محمودی ضمن گزارش وضعیت هوای شهرستان نطراباد گفت منابع آلاینده متحرک عامل اصلی آلودگی شعر نطراباد می باشد واز ابتدای سال تاکنون فقط ۱۵ روز هوای پاک داشته ایم وی اظهار داشت در دولت سیزدهم بیشترین توجه به محیط زیست شده است وی سپس به تشریح اقدامات سازمان واداره کل در خصوص احیا تالاب صالحیه پرداخت وازتخصیص اعتبارات ۲میلیادری برای مطالع جامع احیا تالاب توسط سازمان برنامه وبودجه و۲ میلیارد اعتبار از طرف ستاد مدیریت هماهنگی مدیرت گردوغبارکشور وundp برای اصلاح بای پس های زهکش خبردارد واز پیگیری‌های فرماندار ونماینده مجلس وامام جمعه محترم در خصوص مکاتبه با نهاد ریاست جمهوری برای احیا تالاب فصلی صالحیه خبر داد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21289