• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز:

پرداخت ماهیانه 18 هزار میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بازنشستگان و مستمری بگیران استان البرز

  • کد خبر : 21250
  • 30 دی 1402 - 14:41
پرداخت ماهیانه 18 هزار میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بازنشستگان و مستمری بگیران استان البرز
مدیرکل تامین اجتماعی البرز گفت: مستمری بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان در سطح استان 366 هزار نفر هستند که از این تعداد حدود 203 هزار و 400 نفر مستمری بگیر اصلی هستند . به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی البرز، داود سعدزاده با اشاره به پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال ماهانه به مستمری بگیران استان افزود: پرداخت این مبالغ به حدود 203 هزار مستمری بگیر سازمان در استان نیازمند وصول به موقع منابع مورد نیاز است که تحقق این تعهد مهم برای سازمان ، مستلزم همکاری کارفرمایان استان در پرداخت به موقع حق بیمه به مجموعه تامین اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی البرز با اشاره به نقش تامین اجتماعی در ایجاد امنیت و عدالت اجتماعی اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم این سازمان، انجام تکالیف حمایتی خود در قبال کارگران و کارفرمایان تحت پوشش است و رویکرد سازمان مبتنی بر تلاش همه جانبه برای تداوم و استمرار حیات کارگاه ها و جلوگیری از ایجاد رکود در چرخه تولید می باشد.

سعدزاده تاکید کرد: رسالت تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای بیمه شدگان در دوران اشتغال و مستمری بگیران و بازنشستگان در دوران فراغت از کار است.
وی بیان کرد: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از دستاوردهای مهم این سازمان است که بر سه قشر دانشجویان، زنان خانه دار و دختران تحت پوشش تمرکز دارد، به نحوی که دانشجویان می توانند از دفترچه های درمانی پدر استفاده و مبلغ محدودی بابت حق بیمه بازنشستگی پرداخت کنند و در زمان فارغ التحصیلی از سوابق بیمه بهره مند شوند.
سعدزاده عنوان کرد: تامین اجتماعی در استان البرز با ۹ شعبه اصلی و ۷ کارگزاری رسمی خدمات مختلف بیمه ای به مخاطبین خود ارائه می کند و هم اکنون 54 خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.tamin.ir به مخاطبان خود عرضه می نماید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21250