• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
رییس سازمان پسماند شهرداری کرج خبر داد؛

معرفی پیمانکار متخلف به عوامل نظارتی و قضایی در کرج

  • کد خبر : 21201
  • 24 دی 1402 - 20:28
معرفی پیمانکار متخلف به عوامل نظارتی و قضایی در کرج
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: دستورهای لازم برای شناسایی و اعلام جرم احتمالی علیه افراد متخلف در برخورد دور از شان با یک زباله گرد به عوامل نظارتی و قضایی صادر شده است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا خسروی مطرح کرد: فیلمی از برخورد دور از شأن عوامل جمع آوری پسماند (پیمانکار) با نوجوانی که ظاهراً از اتباع افغانستان است در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: ضمن عذرخواهی از این نوجوان عزیز و همه شهروندان برای اتفاق پیش آمده دستورهای لازم برای شناسایی و اعلام جرم احتمالی علیه افراد متخلف به عوامل نظارتی و قضائی صادر شده تا بعد از این دیگر شاهد چنین برخوردهایی نباشیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: این سازمان بر خود وظیفه می‌داند ضمن کنترل پدیده زباله گردی، کرامت انسانی افراد را حفظ و صرفاً در چارچوب وظایف قانونی و در معیت ضابطین قضائی هرگونه اقدام بازدارنده را انجام دهد.

خسروی بیان کرد: غیرقانونی بودن حضور اتباع غیرمجاز و به کارگیری آنان طبق دستورالعمل صادره اولاً جرم است و ثانیاً وظیفه سازمان را در کنترل چنین موضوع‌هایی دشوار می‌کند که البته این موضوع تأیید کننده چنین رفتارهایی نیست

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21201

برچسب ها