• برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز :

ایجاد شور انتخاباتی با راه اندازی لشکر سایبری در البرز

  • کد خبر : 21029
  • 20 دی 1402 - 8:01
ایجاد شور انتخاباتی با راه اندازی لشکر سایبری در البرز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بر راه اندازی لشکر سایبری در پیام رسان های داخلی برای ایجاد انتخاباتی پرشور در این استان تاکید کرد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، دومین جلسه کارگروه تولید محتوی و بازنشر رسانه ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان البرز، با حضور اعضای کارگروه با دستور جلسه ارائه گزارش از تولید انواع محتواهای مناسب با محوریت مشارکت مردمی در انتخابات، ارائه ایده جهت تهیه قالب گرافیکی و فرمت یکسان به منظور اطلاع رسانی های قرارگاه دستگاه های مدعو، ارائه گزارش رصد و پایش بسترهای اطلاع رسانی و شناسایی رسانه های تاثیرگذار در سطح فضای مجازی استان توسط دستگاه ها در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.
سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این نشست اظهار داشت: در این نشست ها باید تبیین سیاست ها و تشریح ماموریت دستگاه های اجرایی در حوزه انتخابات (قبل، حین و پس از انتخابات) بررسی و برنامه ریزی شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نشست ها ایجاد شور و حال انتخاباتی در جامعه و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های اخذ رای است، گفت: یکی از اهداف دولت سیزدهم، مردمی سازی امور است که در حوزه مشارکت نیز مردم نقش اصلی را دارند تا به صحنه بیایند و این حضور را به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهند.
وی با تاکید بر اینکه این جریان سازی را بایستی از داخل استان عینیت بخشیده و مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: در این بخش بایستی از ظرفیت بخش هنر و رسانه استفاده کنیم تا ایده های جدید را برای قالب های گرافیکی بنرهای تبلیغاتی ارائه کنند ضمن اینکه رسانه های تاثیرگذار نیز به صورت مستمر انتشار گزارش های انتخاباتی داشته باشند.
جابری انصاری با اشاره به اینکه در این بخش بایستی از ظرفیت پیام رسان های داخلی در فضای مجازی نیز استفاده کرد، افزود: در فضای پیام رسان های خارجی نیروهای وفادار انقلابی حضور پررنگی ندارند و این افراد در فضای پیام رسان های داخلی می توانند به خوبی شور و هیجان انتخاباتی را جاری کنند.
وی همچنین به استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی برای شور انتخاباتی اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شد ۲۰ درصد تابلوهای تبلیغاتی شهری برای موضوعات اجتماعی و شهری استفاده شود که مهمترین موضوع امروز، انتخابات است .
در این جلسه همچنین حاضرین پیرامون موضوعات دستور کار جلسه نقطه نظرات و گزارش های خود را بیان نمودند و در نهایت پس از تبادل نظر اعضاء مواردی مصوب گردید و مقرر شد جهت اجرا به نهادها و دستگاه های مرتبط ابلاغ گردد.

 

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21029