• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
فرماندار ساوجبلاغ:

نشست هم اندیشی فعالان رسانه و فضای مجازی، و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر مهستان با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ

  • کد خبر : 21026
  • 20 دی 1402 - 7:56
نشست هم اندیشی فعالان رسانه و فضای مجازی، و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر مهستان با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ
در آستانه برگزاری یکی دیگر از انتخابات سرنوشت ساز، نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی، اجتماعی و فعالان رسانه و فضای مجازی شهر مهستان با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در آغاز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست با فعالان عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای گفت: مدیریت کشور ما، بر پایه مردم سالاری است و مردم خودشان اجرای انتخابات را برعهده دارند و نظام ما در اجرای دموکراسی واقعی، در جهان منحصر به فرد است.
وی افزود: ما هم وظیفه داریم با خدمتی که می کنیم، بایستی سمپاشی دشمنان را نسبت به نظام بی‌اثر کرده و عشق به نظام و رهبری را در دل مردم نهادینه کنیم تا شاهد حضورحداکثری در انتخابات پیش رو باشیم.
وی گفت: مسئولان نظام و حاکمان اسلامی خود را خادم ملت می‌دانند و همه تلاش بر این است که رضایت مندی مردم حاصل شود و آن هم با کار و تلاش شبانه روزی امکان‌پذیر است.
دکترالبرزی در ادامه با اشاره به خدمات دولت در ساخت مسکن، تصریح کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید به گونه‌ای حرکت کنیم که تجربه های بدِ مسکن مهر را نداشته باشیم و طوری عمل شود که مساکن نهضت ملی مسکن در سال بعد به متقاضیان تحویل داده شود.
فرماندار شهرستان بیان داشت: ما در سال ۱۴۰۳ شاهد توسعه تصاعدی شهر مهستان خواهیم بود و پیشرفت‌های قابل قبولی در تأمین زیرساخت‌های لازم در بخش های مختلف و خدمت رسانی بهتر و بیشتر برای مردم شهر حاصل خواهد شد .

دکتر البرزی همچنین در پاسخ به برخی سوالات مطرح شده در این نشست با صراحت گفت: هر کسی که در شهر جدید آمادگی احداث نانوایی دارد، برای گرفتن مجوز می‌تواند درخواست خود را ارائه نماید.
وی همچنین با اشاره به احداث درمانگاه در فاز ۴ شهر مهستان گفت: ما به دنبال تبدیل این درمانگاه در فاز ۴ شهرمهستان به بیمارستان ۹۶ تخت خوابی هستیم.
دکتر البرزی در پایان به فعالان فضاهای مجازی تأکید کرد؛ از تمامی توان خود برای امیدآفرینی برای تحقق حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بهره گیرند و توفیقات نظام را در عرصه های ملی و بین المللی به مردم بازگو نمایند.
در ابتدای این جلسه، موارد و موضوعات مختلفی از سوی حاضرین مطرح گردید و همچنین نظرات و پیشنهاداتی برای حل بهتر مشکلات شهر ارائه گردید‌.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=21026