رفع مشکل تردد مسیر راه آهن شیخ آباد به مشکین دشت

مرجان دهقان نصیری_ وی گفت: با توجه به برآورد هزینه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تملک املاک موجود در اجرای طرح، با بازبینی و تغییر طرح، به زودی اجرای زیرگذر در دو لاین رفت و برگشت در این محدوده آغاز خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج در ادامه با اشاره به تعیین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای این طرح گفت: ۵ میلیارد تومان دیگر نیز در متمم بودجه برای سال ۱۴۰۲ در اجرای این طرح دیده شده است و اعتبار این طرح تا پایان امسال ۱۵ میلیارد تومان خواهد بود. وی گفت: اجرای این طرح در شورای ترافیک استان مصوب شده و بعد از اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵ از استانداری، اجرای عملیات عمرانی این طرح آغاز خواهد شد.

کاشفی فرماندار شهرستان فردیس نیز گفت: شهرستان فردیس در دو مسیر دسترسی از استان البرز در مسیر‌های پل فردیس به سمت جاده ملارد و شیخ آباد به سمت فردیس و مشکین دشت است که در سال‌های اخیر با مشکلات ترافیکی روبرو بوده است و به دلیل مشترک بودن دو شهرداری فردیس و کرج برای خدمات دهی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت صورت گرفته است.   وی در ادامه گفت: در سال ۹۲ نیز با توجه به توافقات صورت گرفته با شرکت راه آهن مقرر شده بود که دو زیرگذر توسط شهرداری و دو زیرگذر توسط شرکت راه آهن احداث شود، ولی متاسفانه اجرا نشدن باعث بروز مشکلات در تردد و نیز حوادث ناگوار برای شهروندان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا