• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
هشتگرد:

تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری هشتگرد

  • کد خبر : 20744
  • 14 دی 1402 - 13:29
تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری هشتگرد
به همت معاونت فرهنگی و اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، طی مراسمی با حضور مهندس رئیسی شهردار هشتگرد و سرکار خانم صالحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل گردید.

مهندس رئیسی در این مراسم با عرض تبریک روز زن ، زحمات بانوان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و نقش آنها را در پرورش نسلهای آینده بی بدیل دانست ، رئیسی گفت : بی شک زنانی پاکدامن حامی و پرورش دهنده مردان موفق در جامعه می باشند و نقش زنان در پیشرفت مردان غیر قابل انکار است .

در ادامه مراسم سرکار خانم صالحی بانوان شاغل را قشری زحمتکش توصیف کرد که هم در محیط کار و هم در خانه تلاش زیادی را متحمل شده و خوشبختانه بانوان ایران اسلامی با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) توانسته اند دوشادوش مردان در زمینه های مختلف عملی ، فرهنگی و سازندگی کشور موفق باشند .

وی در پایان افزود : توجه به امور رفاهی و ورزشی بانوان شاغل در شهرداری و سازمانهای تابعه می تواند در حفظ سلامتی و ایجاد نشاط آنها مفید و در پیشرفت کارهای محوله موثر می باشد.

در ادامه بانوان حاضر نیز ضمن تشکر از توجه شهردار محترم ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به بانوان شاغل در شهرداری ،خواسته های خود را مطرح و تجلیل از ایشان پایان بخش این دیدار بوده است .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=20744

برچسب ها