توانمندسازی مربیان « یاریگران زندگی» گامی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام کاظم شکری با حضور در آیین طرح ملی تربیت مربی یاریگران گفت: رویکرد طرح ملی یاریگران زندگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی برنامه ریزی شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: این طرح ملی با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر به میزبانی استان البرز با هدف اهمیت اجرای طرح های مقابله در برابر آسیب های اجتماعی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برپایی دوره توانمندسازی مربیان طرح ملی یاریگران زندگی بیانگر ظرفیت فرهنگی کانون های مساجد است که با بهره مندی از پتانسیل ها و ظرفیت های نیروهای فعال مسجدی، سهم ویژه ای در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بسترسازی هماهنگ و جریان سازی فرهنگی با رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی بیان کرد: همچنان که مساجد همواره در طول انقلاب اسلامی و پیش از آن محور حرکت ها و خاستگاه های اجتماعی هستند انتظار می رود در جریان استحکام جامعه و اجرای طرح های مقابله ای با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعال باشند.

مدیر ستاد فهما استان البرز در پایان با تقدیر از کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که دلسوزانه برای برپایی طرح ملی یاریگران زندگی همت کردند خاطرنشان کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز همواره میزان ظرفیت خود را در برپایی همایش های کشوری و میزبانی از اجرای طرح های ملی نشان داده است که این مهم نیز می تواند گویایی ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تلقی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا