• برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

  • کد خبر : 20670
  • 12 دی 1402 - 15:21
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)
جابری انصاری گفت: حضرت امام خمینی(ره)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از زنان و مردان تاریخ ساز، الگوهایی برجسته برای نسل حاضر هستند. اینان پرورش یافتگان زنانی می باشند که به تبعیت از اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، آزادی را بندگی خداوند یافته اند.این مادران، مصداق واقعی کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اند که " از دامن زن، مرد به معراج می رود".
به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و تقارن آن با سالروز میلاد حضرت امام خمینی(ره) و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، صادر نمود.
در این پیام آمده است:
کوثر سراسر خیر و برکت است.یگانه بانویی است که در دنیا انسانها را از چشمه محمدی(ص) خویش سیراب می سازد و در آخرت شفیع پیروان راستین دین مبین اسلام خواهد بود و حضرت علی(ع) و فرزندانش، کام تشنگان رهیده از محشر را از کوثر بهشتی سیراب می سازند. او و ذریه اش، روشنگران اخلاق نیکو و احکام و آداب الهی هستند و فرزندان رشیدش در طول تاریخ، مبشر صلح و آزادی بشر از ظلم و ستم بوده اند. حضرت امام خمینی(ره)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از زنان و مردان تاریخ ساز، الگوهایی برجسته برای نسل حاضر هستند. اینان پرورش یافتگان زنانی می باشند که به تبعیت از اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، آزادی را بندگی خداوند یافته اند.این مادران، مصداق واقعی کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اند که ” از دامن زن، مرد به معراج می رود”.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت و یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش، میلاد با سعادت سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، الگوی بی بدیل تمام زنان، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به مادران، خواهران، همسران و دختران گرانقدر شهدا و نیز تمامی همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان البرز، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=20670