• برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

برگزاری اولین آزمون جامع و چهل و دومین آزمون ادواری در استان البرز

  • کد خبر : 20489
  • 08 دی 1402 - 7:39
برگزاری اولین آزمون جامع و چهل و دومین آزمون ادواری در استان البرز
جابری انصاری: ورود افراد متخصص در مهارتهای کاردانش به بازار کار، از اهداف برگزاری آزمون های جامع و ادواری می باشد.
به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در دومین روز از برگزاری آزمون عملی چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع 1402-1403 که در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج در حال برگزاری است، از روند برگزاری این آزمون بازدید به عمل آورد.
جابری انصاری در حاشیه این بازدید، روند برگزاری آزمون را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری یک آزمون خوب و سالم در استان هستیم و بحمداله میزان آرامش و سالم بودن بالا است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن تقدیر از تدابیر استاندار البرز، بابت فراهم سازی زیرساخت و میزان اهمیت ایشان به آزمون های ادواری و جامع، خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون ها راهی برای ورود افراد متخصص در مهارتهای کاردانش به بازار کار از قبیل تاسیس آموزشگاه و تدریس در رشته های مهارتی کاردانش و در نهایت ایجاد بستر برای امنیت شغلی هنرجویان است.
وی افزود: این آزمون ها که بر اساس استاندارد های آموزش برگزار می شود، موجب تسهیل و تسریع اشتغال پذیری نیروی کار ماهر در کشور خواهد شد.
جابری انصاری در پایان تصریح کرد: امیدوارم که این آزمون ها همچنین به ارتقای سطح کیفی تولید آثار فرهنگی و هنری کشور منتهی شود.
لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=20489