• برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج:

برخورد قطار تندرو با قطار عادی در ایستگاه چیتگر

  • کد خبر : 2042
  • 01 دی 1400 - 13:17
برخورد قطار تندرو با قطار عادی در ایستگاه چیتگر
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به حادثه ایستگاه چیتگر و توقف فعالیت مترو کرج-تهران، گفت: ۷۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون از ایستگاه شهید سلطانی و گلشهر به متروی آزادی و صادقیه در حال تردد هستند و مسافران را جابه جا می‌کنند.

سید جواد موسوی اظهار کرد: ساعت ۷،۱۰ دقیقه صبح امروز (اول دی ماه) قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) در حرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد.

وی ادامه داد: این برخورد باعث توقف خدمات رسانی این خط از مترو شده، به همین دلیل با هدف رفاه حال شهروندان، هماهنگی لازم برای انتقال مسافران از ایستگاه وردآورد تا ایستگاه تهران( صادقیه) و بالعکس انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون از ایستگاه شهید سلطانی و گلشهر به متروی آزادی و صادقیه در حال تردد هستند و مسافران را جابه جا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای این جابه جایی هیچ مبلغی از مسافران دریافت نمی‌شود، گفت: خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری کرج برای جابجایی مسافران احتمالا تا اواخر عصر ادامه دارد.

وی گفت: جابه جایی مسافران از ساعت هفت شروع شده و مدیریت به گونه‌ای بوده که هیچ کس معطل نماند و در کوتاه ترین زمان ممکن به محل کار خود در تهران برسد.

موسوی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص پیش آمده و تردد بخشی از ناوگان اتوبوسرانی به تهران، از شهروندان درخواست می‌شود صبور باشند تا مشکل ایجاد شده برطرف شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2042