برگزاری جلسه ای به ریاست فرماندار چهارباغ در راستای بررسی مشکلات و مطالبات مناطق روستایی

در راستای بررسی مشکلات و مطالبات مناطق روستایی، جلسه ای به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه محتــرم، معاون فرماندار، مشاور فرماندار، بخشدار رامجین، مسئول امور مساجد، فرمانده حوزه بسیج بخش رامجین ،رئیس اداره برق ،رئیس اداره آبفا ،رئیس اداره آموزش و پرورش ،رئیس بنیاد مسکن، رئیس شورای بخش رامجین ،دهیار ،اعضای شورای اسلامی روستا و تعدادی از اهالی و معتمدین در مسجد حضرت ابوالفضل روستای ابراهیم آباد بخش رامجین تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه مسئولین و روسای ادارات ، با حضور خود به صورت هفتگی از روستاهای شهرستان بازدید مینمایند و به مشکلات شهروندان و امور اداری رسیدگی میکنند، مطمئنا این عمل بسیار شایسته است و در حل مشکلات تسری میبخشد.

مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه : یکی از مشکلات اساسی روستای ابراهیم آباد که میبایست به آن رسیدگی شود ” تراکم جمعیتی دانش آموزان ” در مدرسه ی این روستا میباشد، همچنین ایشان در این جلسه که با حضور مدیر آموزش پرورش شهرستان چهارباغ همراه بود دستوراتی جهت رفع این مشکل به ایشان صادر نمودند و خاطر نشان کردند، مدارس سطح شهرستان که با این مشکل مواجه هستند باید شناسایی و در شورای آموزش و پرورش مطرح و برای آن تصمیمات جدی تری اتخاذ گردد .

ایشان با توجه به اینکه اهالی بخش رامجین دغدغه ی بهداشت و درمان را دارند افزود: اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که دو مورد از این اقدامات اساسی “تاسیس یک مرکز بهداشت و درمان در رامجین” و ” تبدیل مرکز بهداشت لشکر آباد به مرکز شبانه روزی” است که ان شاءالله رضایت مندی مردم عزیز منطقه را جلب نماید.

در ادامه جلسه رئیس اداره برق شهرستان نیز در خصوص درخواست های مطرح شده توسط شهروندان و اعضای شورای اسلامی روستا پیرامون این مباحث توضیحاتی ارائه دادند، ازجمله اینکه در برخی از مناطق این روستا مشکل روشنایی معابر وجود داشت که خوشبختانه از دیروز عملیات روشنایی فاز شب روستای ابراهیم آباد توسط عوامل اداره برق به مرحله اجرا رسیده و اعتباری در حدود یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است؛ ضمنا اهالی محترم روستا که در محدوده بافت روستایی هستند می توانند بدون استعلام ادارات ذی ربط جهت دریافت انشعاب مستقیما به اداره برق مراجعه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین به تحقق اتفاق پرخیر و برکت تصویب طرح هادی روستای ابراهیم آباد اشاره و از تلاش های رئیس بنیاد مسکن تقدیر کرد،لازم به ذکر است این طرح در ابتدا دارای موانع متعددی بود ولی به لطف خدا تصویب و در مرحله ی ابلاغ میباشد.

از اتفاقات ارزشمند این جلسه تقدیر و تشکر مردم و مسئولین روستا در حضور فرماندار و امام جمعه محترم و روسای ادارات حاضر در جلسه بود و به نیکی از آن یاد کردند این بود که: روستای ابراهیم آباد در حوزه توزیع آب و آبرسانی مشکلی ندارد و تلاش مدیریت آبفای شهرستان ستودنیست.

از مصوبات مهم این جلسه به “احداث خانه عالم” ، ”ساماندهی مدرسه روستا” ، “تسریع در دریافت انشعاب برق “ “احداث زمین چمن مصنوعی توسط بنیاد علوی” میتوان اشاره کرد .

در انتهای این جلسه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلین حاج آقای دربانی امام جمعه شهرستان چهارباغ در مسجد حضرت ابوالفضل روستای ابراهیم آباد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *