کوثر در مسیر توسعه

خاکبرداری ، تسطیح ، جدولگذاری ، مخلوط ریزی و در بخشی آسفالت معابر جدید توسط شهرداری انجام گرفته و روز به روز روند توسعه این بخش شدت می گیرد .

مهندس مؤیدی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر هشتگرد در بازدید از پروژه احداث پل کوثر ، تکمیل این پروژه را موجب تسریع در توسعه منطقه دانست .

وی گفت : با توجه به واگذاری ملک ۲۳۰۰۰ متر مربعی از سوی شهرداری برای احداث بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی و تعهد بیمارستان تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان تا سه سال آینده ، احداث این پل می تواند موجب استقبال مالکین برای اخذ مجوز ساخت گردد که از یک سو درآمد شهرداری افزایش یافته و از سوی دیگر شهرداری نیز برای ایجاد زیرساخت‌ها و سایر سرانه ها تلاش خواهد نمود ‌.

مؤیدی گفت : در راستای اجرای برنامه های هفته دولت و کلنگ زنی پل کوثر توسط استاندار محترم البرز ، عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در فاز اول آغاز و در حال حاضر قالب بندی کوله های آب روی پل در حال انجام است .

طول پل ۳۰ متر ، عرض ۱۰ متر ، ارتفاع ۵ متر ، پایه بتنی و عرشه بصورت دال بتنی خواهد بود که با پیش بینی صورت گرفته در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا