• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
محمدرضا کاشف رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد:

اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری چشمه هشتگرد +تصاویر

  • کد خبر : 20185
  • 03 دی 1402 - 17:10
اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری چشمه هشتگرد +تصاویر
آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری چشمه هشتگرد به همت شورا و شهرداری هشتگرد ‌درسالن‌۹دی‌ با حضور هنرمندان صاحب‌نام کشور برگزار و نفرات برتر در بخش مختلف معرفی شدند.

به گزارش کوه سرفراز، محمدرضا کاشف رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارما در حاشیه این جشنواره ضمن اشاره به فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این جشنواره ملی گفت: ما بعد از گذر از 5 ماه که این جشنواره کار خود را آغاز کرد توانستیم در چهار بخشی که مد نظر بود و اعلام شده بود بالغ بر یک هزار اثر را از سراسرکشور دریافت کنیم که این آثار خوشبختانه بسیاری از آن کم نظیر و بسیاری نیز با کیفیت در نوع خود بودند.
کاشف بیان کرد: بسیاری از آثار ارسالی به این جشنواره برای اولین بار ارایه می شد و از تازه گی برخوردار بود.
وی تصریح کرد: از همه هنرمندان و اصحاب رسانه که در اطلاع رسانی و برگزاری این جشنواره کم نظیر ما را یاری کردند تشکر می کنم.
رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: هنرمندان بسیار خوب و ارزنده کشور در این جشنواره شرکت کرده و حضور یافتند که از تمامی آنان برای هر چه باشکوهتر شدن اختتامیه جشنواره چشمه و همچنین بالا بردن سطح کیفی و پربازدیدتر شدن این ایین تشکر می کنم.
کاشف اظهار کرد: این آیین شروعی خواهد بود برای برگزاری و استمرار فعالیت های فرهنگی در سطح شهر هشتگرد که امیدوارم با تلاش و همت هنرمندان و مسوولان فرهنگی در آینده نیز پیگیری و دنبال شود.
وی همچنین بیان کرد: امتداد مسیر ما در موضوعات فرهنگی بدون شک ادامه خواهد داشت و امیدوارم جشنواره چشمه روزی سی سالگی خود را نیز تجربه کند.
این مسوول تصریح کرد: شهر هشتگرد از ظرفیت های فرهنگی بالایی برخوردار است و باید زیرساخت های فرهنگی به صورت برنامه ریزی شده پیگیری و دنبال شود تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و فعالان فرهنگی در سطح این شهر هنرپرور باشیم.
آراء هیئت داوران نخستین جشنواره فرهنگی هنری چشمه بخش تئاتر صحنه‌ای:
بخش موسیقی :رتبه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی علی خاتمی،رتبه اول، لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس جشنواره پژمان پهلوان،بخش طراحی صحنه:رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی رضا رباط،رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی داوود ابراهیمی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس جشنواره سعید معروف پور،بخش بازیگری زن:رتبه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی فروزان حسینی،رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی مژگان چارانی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس سپیده توکلی،بازیگری مرد،رتبه سوم لوح تقدیر جایزه نقدی علیرضا داننده فرد برای بازی در نمایش شیدایی و پژمان پهلوان برای بازی در نمایش هشت خان،رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی محمد نیکویی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس مهدی جاوید،
بخش نمایشنامه‌نویسی:رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی داوود ابراهیمی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس جشنواره سارا خیری،هیئت داوران نخستین جشنواره فرهنگی هنری چشمه بخش تئاتر صحنه‌ای
دکتر محمود دهقان هراتی، علی یدالهی،اصغر گروسی




لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=20185

برچسب ها