سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ برگزار شد

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ ضمن تاکید بر قانونمندی و اهمیت سلامت انتخابات خاطر نشان کرد: مهمترین رویکرد در برگزاری انتخابات پیشرو رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است و همه در این راستا اهتمام خواهیم داشت.

ایشان همچنین افزود: برگزاری انتخاباتی آرام، بی طرفانه و با مشارکت حداکثری مردم موجب سربلندی مجریان و ناظران انتخابات خواهد شد و بر همین اساس ایجاد انگیزه به جهت بالابردن میزان مشارکت مردمی یکی از مهمترین وظایف محوله می باشد که باید برای رسیدن به این امر در کمال سلامت و امنیت تلاش ویژه و دو چندان نماییم.

سرهنگ حسنیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حضور پر شور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری را بمانند گذشته پشتوانه عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان و دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات شهرستان چهارباغ افزود:مطمئنا به لطف خداوند و عزم و تلاش مجریان برگزاری انتخابات، شاهد یک تاریخ سازی دیگر در زمینه سازی حضور حداکثری مردم در شهرستان چهارباغ خواهیم بود.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در بین مردم و بیان دستاوردها و ثمرات دولت سیزدهم به اقشار مختلف مردم و تبدیل گفتمان غالب جامعه به انتخابات پیش رو و حضور حداکثری، بعنوان یکی از راهبردهای اساسی و موارد مهم در جلسات و محافل مردمی و دستگاهها بایستی قرار گیرد.

در ادامه جلسه مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان از آخرین برنامه های انجام شده و در دست اقدام، گزارشاتی به سمع و نظر حاضرین رساندند.

شایان ذکر است جهت تکریم و سهولت در اخذ رای در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نسبت به دوره گذشته در سال ۹۸، شعب از ۳۷ صندوق به ۶٠ صندوق شعبه اخذ رای افزایش یافته است و ۵ صندوق سیار نیز پیش بینی شده تا با بهترین شکل ممکن شاهد حضور و مشارکت حداکثری و بی نظیری از مردم شریف شهرستان باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا