• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیرکل کمیته امداد:

پویش«یلدای مهربانی»

  • کد خبر : 20047
  • 01 دی 1402 - 9:07
پویش«یلدای مهربانی»
توزیع بیش از 5 تن میوه بین مددجویان و نیازمندان استان البرز در پویش یلدای مهربانی به همت مرکز نیکوکاری ثارالله میدان میوه و تره بار پنج و نیم تن میوه در قالب پویش یلدای مهربانی جهت توزیع بین مددجویان و نیازمندان در اختیار مراکز نیکوکاری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره اینکه پویش یلدای مهربانی با هدف جمع‌آوری بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند در سراسر استان اجرا می شود.گفت : خیران و مردم نیکوکار در البرز می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.
البرزی با بیان اینکه این پویش با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا برگزار می‌شود.گفت : به همت مرکز نیکوکاری ثارالله میدان میوه و تره بار استان البرز پنج و نیم تن میوه در قالب پویش یلدای مهربانی جهت توزیع بین مددجویان و نیازمندان در اختیار مراکز نیکوکاری قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند با واریز به شماره 6037997950029976 نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=20047