• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر کرج:

خانه هنرمندان کرج هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود

  • کد خبر : 20037
  • 30 آذر 1402 - 12:28
خانه هنرمندان کرج هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه رو به اتمام بودن قرار داد خانه هنرمندان ، وضعیت آن هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که با اعضای کمیسیون برگزار شد به اتمام قرار د اد خانه هنرمندان اشاره و اظهارداشت: ضرورت دارد بررسی وضعیت خانه هنرمندان با توجه به اعلام و تذکر اعضای شورای شهر با جدیت صورت پذیرد .

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در واقع خانه هنرمندان باید خانه همه هنرمندان باشد و انتظار می رود عملکرد خانه هنرمندان باعث ارتقاء و تقویت هنر جمهوری اسلامی گردد و در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد.

سعیدی بیان کرد به طور کلی کلیه اماکنی که توسط شهرداری و شورای اسلامی به دستگاه ها و نهاد ها و … واگذار می شود اگر از مسیر تقویت و ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی منحرف شوند به وظایف ذاتی خود عمل نکرده اند لذا مقرر می شود با توجه به رو به اتما بودن مدت قرار د اد خانه هنرمندان هر چه سریعتر قرارداد و اساس نامه خانه هنرمندان جهت رسیدگی و بازبینی به کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ارسال شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=20037