• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
فرماندار ساوجبلاغ:

 جلسه قرارگاه جهادی مسکن شهرستان ساوجبلاغ (شورای تأمين مسکن)

  • کد خبر : 19842
  • 27 آذر 1402 - 15:02
 جلسه قرارگاه جهادی مسکن شهرستان ساوجبلاغ (شورای تأمين مسکن)
بیست وهفتمین جلسه قرارگاه جهادی مسکن شهرستان ساوجبلاغ، با حضور دکتر البرزی فرماندارمحترم، امینی معاون هماهنگی امورعمرانی فرماندار، معاون شهردار مهستان، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران، و مدیران دستگاههای عضو قرارگاه، در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تأکید بر تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر به مالکان گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر پروژه اِلِمان( مهر۳) در دستور کار قرارگاه تامین مسکن شهرستان قرار گرفته است و ما مصمّم هستیم تا این واحدها را تکمیل و به مالکان واحدها تحویل دهیم و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته بایستی اعضای محترم پروژه اِلِمان(مهر۳) برای تحویل واحدهای خود به دفتر تعاونی مذکور در شهر جدید مهستان مراجعه نمایند.

دکتر البرزی در ادامه همچنین با تأکید به نصب آسانسور واحدهای مساکن مهر افزود: نصب آسانسورها باید به صورت نهضتی عمل شود و ما می‌توانیم با فعال کردن ده‌ها شرکت فعال در این حوزه، مشکل آسانسور واحدها را حل نماییم.
در این جلسه، گزارش شرکت عمران و شهرداری مهستان پیرامون اقدامات صدور پروانه های ساختمانی و پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی و گزارش دستگاههای خدمات رسان در خصوص نصب انشعابات مساکن مهر ارائه گردید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19842