رویدادهای استارتاپی اتفاق مبارکی برای حمایت از ایده های فناورانه است

سردار علیرضا حیدرنیا با حضور در آیین نخستین هفته استارتاپی بسیج که در سالن شهرداری کرج برگزار شد گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست بلکه به معنای باور به توان داخلی و جوانان این کشور است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای حذف رانت، آقازادگی و دلالی است و در عین حال به معنای قوی کردن اقتصاد داخلی است.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد را به عنوان مهمترین مسأله کشور و راه برون رفت از تحریم های اقتصادی می دانند که متناسب با همین مطلب ضروری است اقتصاد مقاومتی در راس امر قرار گیرد.

وی ادامه داد : مشکلات اقصادی در استان البرز با توجه به ظرفیت های اقصادی پنهان و آشکار قابل حل و رفع شدن است.

حیدرنیا بیان کرد : جوانان مهمترین بخش از تحقق اقتصاد مقاومتی هستند به ویژه آنکه رویداد استارتاپی با هدف همایت از ایده و تولیدات اقتصادی بنیان گذاشته شده است.

وی اظهار کرد: برپایی رویدادهای در قالب استارتاپ اتفاق مبارکی برای حمایت از ایده های فناورانه است به ویژه آنکه زمینه تحقق اقتصاد قوی، پویا، درون زا و مستحکم را فراهم می کند.

وی بیان کرد: سال 99 با عنوان سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است که برای تحقق این شعار و برداشتن مشکلات از مقابل تولیدکنندگان تلاش های ویژه ای شده است.

حیدرنیا ادامه داد: دنیا منتظر پیشرفت و رشد ما نیست در این دنیای فناورانه باید با ایده ها نو به حرکت بپردازیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: ایجاد محیط رقابتی ویژه خلق ایده های جوانان با هدف سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان کاری ارزنده و قابل تأمل است.

حیدرنیا در ادامه با نظر به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های نیروی انسانی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب همواره نسبت به این مطلب که باید از ظرفیت جوان، نخبه، خلاق و فناوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا