رفع مشکلات زیرساختی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن البرز ضروری است

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی در ادامه سلسله جلسات روزهای دوشنبه کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان که با حضور مدیران کل مرتبط استانی و معاونین بانک مسکن استان در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه استان البرز در اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن،۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد است که خوشبختانه با ورود عملیاتی استاندار البرز به نتایج خوبی دست یافته است.
وی افزود: نکته قابل تامل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان استان در بخش های مختلف؛ آب، برق و گاز است که امید می رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم.
افضلی تاکید کرد: در حال حاضر سایت ۷۰ هکتاری ماهدشت و همچنین سایت های نظرآباد و فردیس نیازمند تامین خدمات زیربنایی است که باید به جد در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد.
وی یادآور شد: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سفر اخیر رئیس محترم جمهوری به بهره برداری رسید و بخش دیگری نیز تا دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان می شود.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تعیین تکلیف و رفع مسائل زیرساختی و برخی مشکلات حقوقی، پروند مسکن مهر البرز در تا پایان سال ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.
گفتنی است در ادامه این نشست مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهر جدید مهستان و بانک مسکن گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا