برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههی حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز

نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههی حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور امیر علی اوسط رئیس مرکز بازرسی ، عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاههی شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بعد از ظهر هفدهم آذر ماه در محل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان کرج برگزار شد .

در ابتدای این دیدار مدیران کل شورای هماهنگی استان نسبت به ارائه گزارش عملکرد دستگاه مطبوع و میز خدمت سفر ریاست جمهوری در دستگاه مربوطه پرداختند .

دکتر داریوش طاهرخانی با اشاره به خدمات حوزه درمان در تمامی شرایط و ایام اظهار داشت : کارکنان مراکز درمانی همه روزه در میز خدمت هستند و در تمام شرایط و زمان ها در حال ارائه خدمات درمانی می باشند ولی در این سه روز به یمن سفر پر برکت رئیس جمهور و هیأت دولت به استان البرز به صورت ویژه و با آمادگی کامل در خدمت بیمه شدگان و مردم عزیز هستیم و در میز خدمت تامین اجتماعی نیز به صورت ویژه درخواست ها و مسائل و مشکلات بیمه شدگان و مستمری بگیران را مورد بررسی و رسیدگی قرار داده ایم .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : فضای همدلانه و هم افزایی بسیار خوبی در بین شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز شاهد هستیم و و همواره نیز از حمایت ها و کمک های رئیس شورا و اعضای شورای هماهنگی برخوردار بوده ایم و لازم می دانم از همکاری های بسیار ارزشمند تمامی اعضای شورای هماهنگی بخصوص اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است و همچنین بانک رفاه کارگران استان در پرداخت به موقع تعهدات تامین اجتماعی تشکر و قدردانی نمایم .

در ادامه این نشست امیر علی اوسط با اشاره به جایگاه مهم وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جامعه اظهار داشت : وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی وزارت مردمی است و در حال حاضر 61 میلیون نفر از افراد جامعه را تحت پوشش خود دارد .

وی افزود : بر عکس سایر حوزه ها در این وزارتخانه با حق الناس روبرو هستیم و حفظ حق و حقوق افراد تحت پوشش بسیار با اهمیت است و همواره باید حواسمان باشد که جوابگوی ذره ذره حق و حقوق افراد باشیم .

رئیس مرکز بازرسی ، عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات میز های خدمت با اشاره به خدمات مناسب میز های خدمت دستگاههای شورای هماهنگی در سفر رئیس چمهور و هیأت دولت به استان البرز گفت : آمار درخواست های مردمی نشان می دهد که عملکرد استان در مقایسه با سایر استان ها مطلوب است و پاسخگویی همواره و در تمامی ایام وجود داشته است و لازم می دانم از زحمات و خدمات تمامی افراد تشکر و قدردانی نمایم .

وی در پایان با اشاره به رسالت مهم مدیران و کارکنان حوزه های مختلف در خدمت به مردم بیان داشت : باید همواره شاکر باشیم که به مردم خدمت می کنیم ، به خدا حسن ظن داشته باشیم و امید همواره همراهمان باشد و جهاد تبیین را بکار گیرم و گزارش پیشرفت ها و دستاورها را بیان کنیم و رسیدگی و انجام امور مراجعین را به درستی و با سعه صدر انجام دهیم و نگذاریم غلفت بر ما حاکم شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا