• برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
11
گلسار:

لزوم راه اندازی شورای ورزش و جوانان در گلسار

  • کد خبر : 1924
  • 27 آذر 1400 - 9:39
لزوم راه اندازی شورای ورزش و جوانان در گلسار
دکتر گلسرخی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ و هیئت همراه با حضور در شهرداری گلسار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه که تنی چند از مسئولین اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت کشتی و فوتبال شهرستان ساوجبلاغ نیز حضور داشتند شهردار گلسار ضمن خوش آمد گویی در سخنانی بیان داشت : شهر گلسار در موضوعات ورزشی در زمینه های مختلف بویژه رشته ورزش کشتی و فوتبال پیشقدم می باشد . کیاروستا افزود : با توجه به اینکه شهر گلسار در زمینه سرانه ورزشی کمبودهایی را دارد ولی با وجود این سرانه ها دارای پتانسیل فراوان ورزشی و قهرمانان زیادی در سطح شهرستان ، استان و کشور می باشد. شهردار گلسار تصریح کرد: جوانان شهر گلسار علاقه مندان زیادی به ورزش در حوزه آقایان و بانوان دارد که با توجه به زیر ساخت کم ورزشی برای بانوان ، شهرداری گلسار فضای ورزشی تحت پوشش خود را به صورت رایگان جهت رفاه در اختیار بانوان ورزشکار قرار داده است . حمید کیاروستا در بخشی از سخنان خود بیان داشت: شهر گلسار دارای زمینی با کاربری ورزشی می باشد که بخشی از آن جهت ساخت استخر و بخشی دیگر با وجود قهرمانان و علاقه مندان زیاد کشتی در شهر برای ساخت خانه کشتی و ورزش زورخانه ای پیش بینی گردیده است ولی با توجه به شرایط اقتصادی نیازمند نگاه ویژه برای احداث این پروژه سه منظوره از سوی مسئولین ورزش و جوانان در سطح شهرستانی ، استانی و کشوری می باشد تا دغدغه ورزشکاران ، شهروندان و مجموعه مدیریت شهری گلسار به نتیجه مطلوبی برسد . شهردار گلسار افزود: ورزش بانوان در شهر گلسار دارای امکانات کمی می باشند که نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولین اداراه ورزش و جوانان می باشد .
دکتر گلسرخی نیز ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهری گلسار در راستای برگزاری این جلسه در سخنانی بیان داشت : دغدغه مندی مجموعه مدیریت شهری گلسار در حوزه ورزش و جوانان شایسته قدردانی است که به نوعی به عنوان بازوان توانمند مجموعه ورزش و جوانان می باشند . رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ در خصوص پروژه سه منظوره پیش بینی شده همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری بر اساس نیاز شهر را خواستار گردید و افزود: شهر گلسار با وجود قهرمانان و ورزشکاران رشته ورزشی کشتی مهد این رشته در شهرستان ساوجبلاغ می باشد و همچنین در خصوص رشته ورزشی فوتبال نیز اداره ورزش و جوانان از ظرفیت افراد این شهر در رؤسای هیئت های فوتبال و کشتی استفاده نموده است که به عنوان دو رشته پرطرفدار در سطح کشور تلقی می گردد. وی افزود: اولویت اول ورزش در هر شهر و روستایی ورزش همگانی می باشد و مجموعه ورزش و جوانان شهرستان آماده هر گونه همکاری در خصوص اجرای ورزش همگانی در شهر گلسار می باشد . دکتر گلسرخی همچنین از تدبیر مجموعه مدیریت شهری در راستای برگزاری میز خدمت با حضور مسئولین شهرستانی جهت بیان بدون واسطه مشکلات شهروندان تقدیر و تشکر نمود .
در ادامه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هر کدام در خصوص موضوعات مربوطه در حوزه ورزش و جوانان مطالبی را بیان نمودند.
کمرروستا رئیس شورای اسلام شهر در خصوص موضوع:حمایت ازورزشکاران و قهرمانان شهر گلسار ، توجه ویژه به ورزش بانوان ، اجرای آمایش و تهیه بانک اطلاعاتی ورزشکاران شهر ، توجه ویژه به ورزش شهر با توجه وجود ظرفیت های ورزشی شهر مطالبی را بیان نمود.
🔰مهرانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر در خصوص: شورای مشورتی جوانان ، مساعدت در حوزه سمن ها و ورزش همگانی مطالبی را بیان نمود.
خرمجاه مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر در خصوص موضوع:ایجاد نشاط اجتماعی با توجه وضعیت کرونا با اجرای ورزش همگانی در شهر ، نیاز مبرم شهر به احداث استخر در شهر گلسار با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر ، عدم حمایت از جوانان از سوی مسئولین ذیربط ، اتخاذ تدبیر در راستای افزایش سرانه ورزشی در شهر ، استفاده از ظرفیت های ورزشی شهر در راستای آموزش در جهت رشد و پیشرفت ورزشکاران ، ایجاد مسائل انگیزشی با توجه به امکانات موجود ، نگاه ویژه به ورزشکاران ، قهرمانان و شهروندان شهر در خصوص برگزاری مزایده امکان ورزشی در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال ، نگاه ویژه به تیم فوتبال فجر گلسار به عنوان نماینده شهرستان در استان ، حمایت از مربیان و ورزشکاران شهر در حوزه بانوان و استعدادیابی در این زمینه مطالبی را بیان نمود .
افتخاری مسئول کمیسیون ورزشی ، بهداشت و نظارت بر محیط زیست شورای اسلامی شهر در خصوص : تشکیل کمیته ورزش آقایان و بانوان در آینده نزدیک و مساعدت این کمیسیون در خصوص استفاده رایگان قهرمانان ورزشی شهر از تجهیزات باشگاه کوثر ولایت مطالبی را بیان نمود .
در ادامه صیادی مسئول بسیج ورزشکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ نیز مطالبی را بیان نمود .
سعید کیاروستا رئیس هیئت کشتی شهرستان ساوجبلاغ نیز در خصوص کمبود امکانات و تجهیزات در حوزه این رشته ورزشی مطالبی را بیان و خواستار نگاه ویژه مسئولین ذیربط به رشته ورزشی گردید . وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از ظرفیت مسئولین کمیسیون ورزشی شوراهای اسلامی شهر نیزبه عنوان عضو هیئت رئیسه کشتی شهرستان نیز استفاده گردیده است .
حمید کیاروستا شهردار گلسار ضمن قدردانی از حاضرین و تشکر از بیان نقطه نظرات افزود : باید شورای ورزش و جوانان در شهر گلسار متشکل از صاحب نظران حوزه ورزش و جوانان و با محوریت ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل تا موضوعات ورزشی ، فرهنگی و جوانان بررسی گردد. وی همچنین نگاه مسئولین شهرستان را از مرکزیت شهرستان به شهرهای دیگر را خواستار گردید .
همچنین در پایان این جلسه با حکمی از سوی سعید کیاروستا رئیس هیئت کشتی شهرستان ساوجبلاغ سید محمد افتخاری مسئول کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر گلسار به عنوان عضو هیئت رئیسه کشتی شهرستان ساوجبلاغ منصوب گردید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=1924