• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
سرپرست شرکت گاز استان البرز:

گازرسانی به ۱۲۰ روستا و یک شهر استان البرز در ۱۸ ماه

  • کد خبر : 19214
  • 16 آذر 1402 - 9:13
گازرسانی به ۱۲۰ روستا و یک شهر استان البرز در ۱۸ ماه
سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: عملیات گازرسانی به این استان با ساخت ۴۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۵۰ کیلومتر خط تغذیه، ۲۲ ایستگاه تقلیل فشار و نصب ۱۱۱ هزار علمک، با اعتباری افزون بر ۱۳ هزار میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

کامران ایمانی فولادی در خصوص گازرسانی به ۱۲۰ روستا و یک شهر استان البرز اظهار داشت: در نخستین سفر رئیس‌جمهور به استان البرز گازرسانی به ۱۲۰ روستا (معادل ۴۲ درصد روستاهای گازرسانی‌نشده استان) و یک شهر مصوب و مقرر شد شرکت گاز استان البرز نسبت به تکمیل عملیات گازرسانی تا پایان سال ۱۴۰۲ اقدام کند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز توضیح‌داد: با توجه به صعب‌العبور بودن روستاهای باقی‌مانده، به اذعان پیمانکاران مشکلات اجرایی به‌ویژه در محور جاده چالوس، از دشوارترین پروژه‌های اجرایی از منظر گازرسانی بوده است که با وجود این مشکلات، تکمیل عملیات گازرسانی زودتر از موعد مقرر انجام شد.

ایمانی فولادی در توضیح اقدامات انجام‌شده، بیان‌داشت: تکمیل عملیات گازرسانی استان البرز با احداث ۴۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۵۰ کیلومتر خط تغذیه، ۲۲ ایستگاه تقلیل فشار و نصب نزدیک به ۱۱۱ هزار علمک با اعتباری بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، قرار است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، به همراه جمعی از اعضای هیات دولت به زودی به البرز سفر کنند. برگزاری نشست شورای اداری استان و دیدار با قشرهای مختلف مردم با حضور رئیس دولت و مسوولان استانی در این سفر پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19214