• برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
همزمان با سفر ریاست جمهور به استان البرز:

میز خدمت تامین اجتماعی البرز آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 19178
  • 15 آذر 1402 - 8:00
میز خدمت تامین اجتماعی البرز آغاز به کار کرد
همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان البرز، میز خدمت اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با هدف پاسخگویی و حل مشکلات خانواده بزرگ تامین اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان البرز، این میز خدمت با حضور نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مدیران کل بیمه ای و درمان، مسئولان ستادی و کارشناسان از صبح چهارشنبه ۱۵ آذر ماه به مدت سه روز در محل استقرار تامین اجتماعی استان البرز واقع در خیابان گلشهر . کوکب شرقی برقرار است.
این میز خدمت با هدف پاسخگویی و حل مشکلات، ارایه مشاوره های بیمه ای، حل مسایل و مشکلات جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در حال برگزاری است.
در این میز خدمت جمعی از مسئولان اداره کل بازرسی و شکایات سازمان تامین اجتماعی به همراه کارشناسان بخش های بیمه ای، درمان و کمیسیون های پزشکی تا روز جمعه ۱۷ آذر ماه پاسخگوی پرسش ها و مشکلات خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستند.
گفتنی است در این میز خدمات غربالگری سلامت و مشاوره های پزشکی به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارایه می شود.
بر اساس این گزارش شایان ذکر است میز خدمت اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز همزمان با سفر ریاست جمهور به استان البرز (ایران کوچک) و در قالب طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19178