• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

مدرسه تئاتر شبستان” با هدف تقویت هنر نمایش برگزار می شود

  • کد خبر : 19098
  • 14 آذر 1402 - 7:25
مدرسه تئاتر شبستان” با هدف تقویت هنر نمایش برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: مدرسه تئاتر شبستان، آغاز راه تربیت هنرمندان متعهد و متخصص مسجدی در عرصه تئاتر است بنابراین برنامه ریزی های صورت گرفته این دوره آموزشی استمرار می یابد.
به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با همکاری شورای شهر محمدشهر، اولین مدرسه تئاتر شبستان را با هدف تقویت هنر نمایش در رشته های بازیگری، کارگردانی، فیلم نامه نویسی، نمایش خلاق( مخصوص مربیان) و تئاتر کاغذی، روزهای 22 و 23 آذر ماه سال جاری، با حضور اساتید برجسته کشور و اعطای گواهی نامه معتبر، در سرای شهدای مدافع سلامت محمد شهر، واقع در بلوار گلستانک، خیابان تختی، نبش تختی 10،برگزار می کند.
جابری انصاری خاطرنشان کرد: کشف استعدادهای هنری و هدایت این نیروهای متعهد انقلابی به تولید محتواهای متناسب با ارزش‌های انقلابی از اهداف این دوره آموزشی است.
وی به کلید واژه ایمان و امید در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: درخواست ما از هنرمندان تقویت ایمان و امید در بین مردم و جامعه است و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز نیز،قعطاً آمادگی خود را از چنین برنامه‌هایی اعلام خواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: مدرسه تئاتر شبستان، آغاز در راه تربیت هنرمندان متعهد و متخصص مسجدی در عرصه تئاتر است بنابراین برنامه ریزی های صورت گرفته این دوره آموزشی استمرار می یابد.
جابری انصاری ضمن اشاره به این مطلب که مدرسه تئاتر شبستان، احیاگر هنر و استراتژیک تئاتر در مساجد نیازمند توجه است، اظهار داشت: رویکرد ارزشمند ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای احیا هنر تئاتر در مساجد و بازگشت هنر به مساجد صورت گرفته است ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با برخی از افراد شاخص و توانمند در کشور بعد از سال‌ها تصمیم بر زنده شدن هنر تئاتر در مساجد گرفت که قابل تقدیر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پایان با ابراز رضایت بخشی از بازگشت هنر به مساجد عنوان کرد: امید است که مساجد به پایگاه تولید هنرهای مختلف و فاخر برای شاد کردن مردم و ارتقا اندیشه و سبک زندگیشان تبدیل شوند.
گفتنی است مهلت ثبت نام در دوره مدرسه تئاتر شبستان 18 آذر ماه 1402 می باشد و ثبت نام برای تمامی افراد بالای 14 سال مجاز است و دوره کاملا رایگان و دارای ظرفیت محدود بوده و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.
تلفن دبیرخانه و پاسخگویی پیام رسان ایتا ۰۹۲۱۲۳۷۷۰۹۴ – ۰۲۶۳۲۲۴۱۵۲۶ می باشد.
لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19098