• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز:

راه اندازی 26 کانون تخصصی ویژه خواهران با محوریت مسجد

  • کد خبر : 19017
  • 12 آذر 1402 - 7:49
راه اندازی 26 کانون تخصصی ویژه خواهران با محوریت مسجد
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور پرشور خواهران در عرصه برنامه های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی و سیاسی مسجد گفت: نقش خواهران در جریان سازی و بالندگی مسجد بسیار مهم و با اهمیت است.

یکی از برنامه های محوری در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز راه اندازی کانون های تخصصی ویژه خواهران است. برنامه ای که به صورت هدفمند سعی دارد در قالب تبیین الگوی سوم زن ایرانی همت گمارد.
حجت الاسلام کاظم شکری در خصوص اهمیت جایگاه بانوان در عرصه مسجد و نقش و رسالت ممتاز آنان گفت: به منظور بسط و گسترش فعالیت خواهران در عرصه مسجد 26 کانون تخصصی ویژه خواهران راه اندازی شده است که ساختار کلّی آن در اختیار بانوان است.
به گفته وی، توجه به ضرورت ها و نیازهای بانوان، همچنین تعالی و رشد آنان در عرصه های فرهنگی و هنری با رویکرد مسجدمحوری یکی از ضرورت های این طرح است.
وی توضیح داد: به همین منظور همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران البرز روز یکشنبه در سالن اجتماعات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با هدف هم اندیشی و هم افزایی بیشتر برپا می شود.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: بانوان در تحکیم خانواده، هویت مادری، هویت همسری و در نهایت در معنای کلی زن تراز اسلامی با محوریت جایگاه مسجد مهمترین نقش و رسالت اجتماعی را دارند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19017