هفته فرهنگی هشتگرد امسال رنگ و بوی فاطمی به خود خواهد گرفت

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، افشاری افزود: خوشبختانه بنای کاروانسرای ینگی امام که به تازگی ثبت جهانی رسیده است باعث افتخار شهر هشتگرد می‌باشد و امیدواریم مرمت این بنای تاریخی به زودی شروع شود و به مرحله ای مطلوب برسد تا بتوانیم شاهد اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر در این فضای باستانی باشیم .

وی در ادامه از راه اندازی کاروان مهربانی در محلات شهر خبر داد و افزود :با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه، کاروان مهربانی با حضور مشاورین و پزشکان و با پشتیبانی مدیریت شهری به محلات مختلف سرکشی و خدمات درمانی و مشاوره رایگان به خانواده ها خواهند داد .

رئیس کمیسیون فرهنگی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آغاز طرح جمع‌آوری و مستند سازی آثار شهدای گرانقدر شهر خبر داد و افزود: این طرح به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و جمع آوری آثار شهدای شهر با همکاری ادارات مربوطه و نشر در مناسبات مختلف و فضای مجازی اجرا خواهد شد.

این عضو شورای شهر بیان کرد: به مدد پروردگار و همت اعضای کمیسیون فرهنگی مراسم ۱۷ آذر روز فرهنگی شهر هشتگرد ، امسال با توجه به مقارن شدن با ایام فاطمیه ، مراسم گرامیداشت این روز متفاوت با سال های گذشته رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا