بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از امکانات و تجهیزات حوزه معاونت خدمات شهری هشتگرد

رئیسی ضمن عرض خسته نباشید و تقدیر از زحمات معاونت و مسئولین واحدها و کارکنان این حوزه ، زیبایی ، نظافت و طراوت شهری را حاصل تلاش شبانه روزی زحمتکشان حوزه خدمات شهری دانست .

وی گفت : خوشبختانه رئیس و اعضای محترم شورا توجه ویژه‌ای به قشر کارگران داشته و تمامی لوایح ارسالی از سوی شهرداری که در خصوص مزایای کارگران باشد به صورت ویژه بررسی و با رای قاطع اعضا مصوب می‌گردد.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های مهم کارگران تامین ایمنی در زمان کار و وسایل و تجهیزات استاندارد می‌باشد دستور داد تا ضمن بررسی کلیه امکانات و تجهیزات ، نواقص استحصال و مرتفع گردد .

شهردار هشتگرد با تقدیر ویژه از حوزه زیباسازی شهرداری در ساخت و نصب المان‌های مختلف ، بر برنامه‌ریزی مدون برای ماه‌های آتی به ویژه دهه مبارک فجر و همچنین اعیاد شعبانیه و عید نوروز تاکید کرد.

رئیسی در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت بحران ، بهسازی ، تعمیر و آماده‌سازی کلیه ماشین آلات و تجهیزات را در این زمینه خواستار شد .

مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر نیز از زحمات شهردار ، معاونت خدمات شهر و کارکنان این حوزه تقدیر تشکر نمود.

وی گفت : عملکرد حوزه معاونت خدمات شهری بصورت گسترده بوده و نیاز به اطلاع رسانی ویژه ندارد زیرا شهروندان از زمان خروج از منزل خدمات این حوزه را لمس می نمایند ، حضور مستمر کارگران ، رانندگان و سایر تلاشگران حوزه معاونت خدمات شهری در مناطق مختلف به صورت شبانه روزی مشهود است و شهروندان بهترین قضاوت را در این خصوص خواهند نمود .

رئیس شورا توجه به امور رفاهی پرسنل را یکی از رویکردهای اساسی شورای ششم دانست که خوشبختانه با پیگیری‌های شهردار محترم و تلاش حوزه‌های درآمدی و مالی در حد توان انجام پذیرفته است و از استمرار اینگونه حمایت‌ها خبر داد .

مهندس عیسی بگلو در این بازدید به تشریح اقدامات مستمر و روزانه حوزه معاونت خدمات شهر پرداخت .

وی گفت : رفع سد معابر شهری ، خدمات رسانی در آرامستان ، آماده سازی تجهیزات و امکانات ، همکاری با حوزه عمرانی شهرداری از طریق بکارگیری ماشین آلات سنگین ، تعمیرات ماشین آلات توسط متخصصین مستقر ، نگهداری تاسیسات شهری و میادین و بوستانها ، نظارت بر امور بهداشتی شهر ، نصب انشعابات جدید برای اماکن شهرداری و بوستانها ، اقدامات ایمنی و آتش نشانی ، زیباسازی محیط شهری و نصب المان‌های مختلف ، کاشت و تکثیر گل و گیاه ، حفظ و نگهداری فضاهای سبز ، جمع آوری و حمل مستمر زباله ، لایروبی انهار ، نظافت و رفت و روب شهر بخشی از امورات مستمر و روزانه این حوزه می باشد .

وی در ادامه به آماده باش کلیه پرسنل و امکانات در زمان بارش‌های فصلی اشاره کرد که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته مشکل خاصی در شهر وجود نداشته و موارد جزئی در اسرع وقت مرتفع گردید.

مهندس آلیانی رئیس اداره سیما منظر و فضای سبز شهرداری با اشاره به تلاش حوزه فضای سبز در حفظ و نگهداری ۱۱۷ هکتار فضای سبز شهری در زمان بحران کم آبی و خشکسالی ، از پیگیری جهت انجام تمهیدات لازم برای سال‌های آتی خبر داد .

وی گفت : امیدواریم با حمایت‌های رئیس و اعضای محترم شورا و دستورات شهردار محترم ، برنامه‌های مدون بلند مدت برای بهره‌برداری بهینه و حفظ منابع آبی از قبیل استفاده از پساب شهر جدید مهستان و شهرک صنعتی برای آبیاری فضاهای سبز و جداسازی آب خام فضای سبز از آب شرب شهری به نتیجه مطلوب برسد .

آلیانی از انتشار فراخوانی برای دریافت ایده‌های صاحب نظران جهت ساخت المان‌های میادین شهری خبر داد که از جمله برنامه‌های آتی اداره زیباسازی خواهد بود .

حوزه معاونت خدمات شهری هشتگرد شامل بخشهای اداری ، اجرایی و نظارتی در بلوار خبرنگار این شهر مستقر بوده و شهروندان محترم می توانند با مراجعه حضوری بصورت همه روزه و یا تماس با شماره ۰۲۶۴۴۲۳۹۱۳۹ مشکلات موجود و مرتبط با این حوزه را مطرح و پیگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا