• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
مدیرکل راهداری البرز:

بازدید مدیرکل راهداری البرز از ندامتگاه فردیس

  • کد خبر : 18664
  • 03 آذر 1402 - 10:07
بازدید مدیرکل راهداری البرز از ندامتگاه فردیس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی آزادی زندانیان بدهکار مالی و جرائم غیرعمد از اندرزگاه کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، علی زندی‌فر، به همراه میثم قدمی، معاون حمل و نقل این اداره‌کل در حاشیه جلسه هماهنگی آزادی زندانیان بدهکار مالی و جرائم غیرعمد که قرار است به‌ مناسبت ۲۶ آذرماه «روز راهداری» برگزار شود از اندرزگاه کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه شهرستان فردیس بازدید کردند.
مسئولان راهداری البرز در این بازدید با حضور در کارگاه اشتغال مدجویان کانون از نزدیک با روند فعالیت آنها آشنا شدند.
زندی‌فر در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در ندامتگاه فردیس گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی، نقش اساسی در بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه دارد.
وی با اشاره به اقدام فعالان حمل و نقل راهداری البرز برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد موجب نجات یک خانواده است و در واقع با آزادی چنین افرادی فرزندان و خانواده آنها از نابودی نجات پیدا می‎کنند.
این مسئول بیان کرد: توفیقی حاصل شده است که امسال نیز مانند سال گذشته در مسیر آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد گام برداریم و طبق برنامه‌ریزی انجام شده با پرداخت مبلغی حدود 700 میلیون تومان زمینه آزادی 30 زندانی فراهم خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پایان ضمن دعوت از خیرین برای مشارکت در این کار خداپسندانه گفت: آنچه از سیره ائمه اطهار(ع) و اولیای دین برداشت می‌شود، آن است که آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از بهترین کارهای خیر و ارزشمندترین و محبوب‌ترین اعمال نزد خداوند متعال است بنابراین باید با فرهنگسازی در این حوزه مردم را بیش از بیش برای حضور در این عرصه تشویق کنیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18664

برچسب ها