• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است

  • کد خبر : 18564
  • 01 آذر 1402 - 5:26
بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: باید از عظمت کار فلسطینیان و طوفان الاقصی همواره یاد شده و این کار بزرگی که فلسطین، حماس و جهاد اسلامی انجام دادند، در تاریخ ماندگار شود.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و فرمانده پایگاه بسیج مقاومت امام جعفر صادق(ع)، با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، این هفته را به تمامی ملت ایران، بسیجیان سلحشور به خصوص کارکنان و کارمندان بسیجی این اداره کل تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است:
“تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.”(مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی)

بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، به پیشرفت و بالندگی رسیده است.
بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان، بلند همتانی هستند که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
امروز تفکر و فرهنگ بسیج و بسیجی گری بر امت‌های اسلامی حاکم است، تفکری که سرآغاز پیروزی‌ها در انقلاب اسلامی علیه توطئه‌های بیگانگان و جنگ تحمیلی بود
بر همین اساس است که امروز شاهد تحول بزرگی در جهان اسلام هستیم چرا که طوفان الاقصی مولود همین تفکر بسیجی است. باید از عظمت کار فلسطینیان و طوفان الاقصی همواره یاد گردد تا این کار بزرگی که مردم مقاوم فلسطین، حماس و جهاد اسلامی خلق نمودند در تاریخ ماندگار شود.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، نماینده بر حق ایشان در استان البرز عالم فرزانه، حضرت آیت الله حسینی همدانی و امام جمعه محترم کرج، استاندار فرهیخته و انقلابی جناب آقای دکتر عبداللهی و بسیجیان دریا دل، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) را از ایزد منان مسئلت

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18564