رسیدگی به مشکلات بهداشتی شهر در جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری هشتگرد

مهندس فلاحتکار با اشاره به وجود مشکلات در بحث بهداشت شهر ، به پیگیری برای راه اندازی شبکه هدایت فاضلاب و احداث تصفیه خانه اشاره کرد .

وی گفت : عدم وجود مقصد مشخص برای روان آبهای سطحی در بخش جنوبی شهر یکی از این مشکلات غیر قابل انکار می باشد که علیرغم انعکاس موضوع ، تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است .

فلاحتکار افزود : مدیریت شهری به جد پیگیر موضوع است و تاکنون طی جلسات و بازدیدهای متعدد صورت گرفته نتایجی نیز حاصل گردیده و از آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای مشارکت در اجرای طرح توسط دستگاه‌های متولی خبر داد .

سرکار خانم صالحی دیگر عضو این کمیسیون ، با گلایه مندی از رها سازی پساب حاصل از تصفیه خانه شهر جدید مهستان در انهار کشاورزی ، خواستار ساماندهی آن شد .

وی گفت : شهرداری هشتگرد مکرراً طی سالیان اخیر پیگیر تخصیص سهمیه مناسب از این پساب برای آبیاری فضاهای سبز بوده لیکن بدلایل مختلفی از جمله عدم وجود زیرساختهای لازم برای انتقال ، عدم عقد قرارداد با شرکت آب منطقه ای و همچنین استاندارد نبودن پساب حاصله برای استفاده ، این طرح اجرا نشده است .

ساماندهی صنوف مزاحم ، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب ، بررسی و پژوهش برای رفع آلودگی های ‌صوتی شهر از جمله موارد مطرح شده دیگر بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا