• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فرماندار ساوجبلاغ:

برگزاری جلسه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در ساوجبلاغ

  • کد خبر : 18428
  • 28 آبان 1402 - 15:18
برگزاری جلسه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در ساوجبلاغ
در جلسه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز از نهضت جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: نهضت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری‌ها در شهرستان ساوجبلاغ از ابتدای امسال اجرایی شده است و مصمّم هستیم در این حوزه ضمن پیشگیری از اقدام متخلفان، از ابتدای کار با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد نمائیم.

وی افزود: مدیران دستگاهها مسئول حفاظت از عرصه های تحت مدیریتی خود هستند و اگر در سال ۱۴۰۲، ساختمانی بصورت غیر مجاز ساخته شده و یا تغییر کاربری در اراضی صورت پذیرفته، بایستی با مسئولین مربوطه برخورد شود.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها در هیچ زمانی متوقف نمی شود و در این حوزه بخاطر وضعیت خاص شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی در محدوده و حدفاصل روستای خود مسئولیت دارند وباید پاسخگوی تخلفات صورت گرفته باشند.
دکتر البرزی در ادامه گفت: بایستی هزینه تخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز را بقدری بالا ببریم تا متخلفین نقره داغ شده و امکان تخلف مجدّد را پیدا نکنند.
وی افزود: در حوزه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز به اندازه کافی ظرفیت‌های قانونی وجود دارد و اگر ما وظایف خودمان را در این بخش بدرستی انجام دهیم نیازی به صدور احکام قضایی و تخریب ساخت و سازها نیست.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در پایان تأکید داشت: مدیران دولت سیزدهم علیرغم اینکه باید با فساد فاصله داشته باشند، بایستی دارای روحیه فساد ستیزی نیز باشند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18428

برچسب ها