• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
مدیریت شهری هشتگرد:

بازدید از کتابخانه الهادی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی

  • کد خبر : 18405
  • 28 آبان 1402 - 11:42
بازدید از کتابخانه الهادی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی
به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از این هفته شهردار هشتگرد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر از کتابخانه الهادی شهر هشتگرد بازدید و به رسم ادب چند جلد کتاب به این مکان فرهنگی هدیه نمودند و این روز را به ریاست اداره کتابخانه ها و پرسنل این اداره تبریک گفتند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، مهندس رئیسی در حاشیه این دیدار اظهار داشت : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی کنیم .

وی اضافه کرد : رشد ، تعالی و بالندگی هر شهر در افزایش انگاره های درونی شهروندان آن شهر نهفته است و الفت با یار مهربان می تواند سبب ارتقای شخصیتی فرد شود .

مهندس کاشف ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد نیز اذعان کرد : خوشبختانه وجود کتابخانه های سطح شهر با تهیه آرشیوی مناسب از موضوعات علمی می تواند فراهم کننده بسترهای لازم برای علاقه مندان این عرصه باشد .

کاشف تأکید کرد : رسوخ فرهنگهای بیگانه به شریان زندگی مردم جزء خطرات امروز جامعه است و نویسندگان می توانند با زنده نگه داشتن ارزشها و تبین آن به مردم نقش سازنده ای در پاسداشت فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشند .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18405